maandag 6 januari 2014

Al 4 jaar 'a way of live'!

4 Jaar geleden op 1 januari startte ik dit blog.
Ik las al een tijdje mee op veel blogs en in m'n kerstvakantie heb ik toen eens zitten proberen of het moeilijk was om een blog te maken...en dat bleek zo eenvoudig dat Franse Lelie op 1 januari ineens de lucht in ging!


Door de jaren heen is mijn blog aardig met me mee gegroeid en zijn mijn foto's de rode draad geworden.


In deze post een serie van de mos-decoraties die ik in december maakte.
Samen met een wit hyacintje een mooi geheel.


****

'Jerry' mag nog even blijven hangen voor het wintergevoel!


 Na 4 jaar bloggen, 624 posten, bijna 12.500 lieve en mooie reacties en 350.000 bezoekjes verder, geniet ik er nog iedere dag van en ook van al die mooie blogs van over de hele wereld die ik volg!


Het is inmiddels een 'way of live' geworden. 
De camera gaat vaak met me mee op stap met het idee om er later een post over te maken.
En op deze manier leer ik soms weer leuke mensen of projecten kennen.
Binnenkort een leuke weggever die uit een van deze ontmoetingen tot stand is gekomen.


Bedankt lieve lezers, volgers en bloggers voor al die mooie reacties, contacten en vriendschappen.
Ik ga genieten van mijn 5e blogjaar!
En binnenkort dus een vervolg op mijn 'verjaardag'....



32 opmerkingen:

  1. Mooi geschreven Jolanda.
    Ja,bloggen is echt een way of live.
    Proficiat met het vierde jaar.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd, Jolanda!! Hier is het bloggen ook een onderdeel van de dag, alleen in vakanties wil het nog wel eens aan mij voorbij gaan maar dan eigenlijk alleen wanneer er geen wifi is ;-). Dat geeft al aan dat we gewoon verslaafd zijn. Maar ongezond is deze verslaving totaal niet, want we worden er alleen maar happy van. Blijf jij dus ook maar lekker doorgaan met posten, dan genieten wij lekker mee. En hoe leuk is het ook nog eens dat wij elkaar al meerdere keren hebben ontmoet, bij Lia of in de tuin van Madelief. Dat is toch ook een geweldige kant van het bloggen?

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je 4e blogverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bijzonder he, als je het zo uitfiltert. Leuk hoor, en herkenbaar. Ik was een tijdje minder actief maar vind het weer helemaal leuk. Ook (of juist) het volgen.
    Nog veel blogplezierjaartjes!
    lieve groet,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd!!! Leuk hoor, is toch echt een hobby dat bloggen. Hier zit het fototoestel tegenwoordig ook standaard in de handtas. Groetjes en nog heel veel gezellige blogjaren gewenst. Ilona.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Jolanda! Rond deze tijd ben ik 4 jaar geleden ook begonnen, wat vliegen de jaren! Blij dat ik het gedaan heb, wat een "leuk wereldje"! De camera is inderdaad niet meer uit het dagelijkse leven te denken. Ik wens je heel veel plezier en inspiratie in het 5e blogjaar... ik kom je posten graag weer volgen.

    Fijne week/avond!

    Liefs, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Jolanda! Al zo lang bezig!! Dat moet ik nog maar eens waarmaken hè. Ik vier al feest omdat ik 4 maanden bezig ben haha. En idd: het werkt wel verslavend maar het is geen verkeerde verslaving. Sommige mensen zeggen: wat heb je daar toch aan, het is beter gewone contacten te hebben. En dan zeg ik altijd: alsof ik geen gewone mensen meer zie, het komt er gewoon bij!
    Ik zeg toch in het dagelijkse leven echt geen afspraak af omdat ik moet bloggen? Ja dat zou idd raar zijn!
    En ik probeer ook wel zonder mijn camera om me heen te kijken, ben dus niet wereldvreemd.
    HET IS GEWOON ZO LEUK!!

    Tot blogs dan maar weer dit komende jaar!
    Groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte met dit mooie jubilileum . Ik lees al een hele poos met veel plezier mee , en geniet van je verhalen en je foto's !
    Hoop dat je ons nog lang laat meegenieten en bedankt voor alle mooie posten ...
    Groetjes , Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd met je 5e blogjaar! Wat zal dat een schat aan herinneringen opleveren als je de oude blogs terug kijkt. Als ikzelf al eens terug kijk van één jaar zie ik al verschil! Zo kun je ook mooi zien hoe je groeit in blogland. Leuk om te lezen dat het nog steeds boeiend blijft. Maar ik begrijp het wel. Het is zo'n warm nest waar wij in terecht zijn gekomen!
    Ik wens je een prachtig 5e blogjaar toe en dat we nog lang van elkaar blogs mogen genieten!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is alweer een hele tijd, Jolanda. een felicitatie waard! Gelukkig ga je gewoon door en kunnen we genieten van je mooie foto's!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat Jolanda...dat is alweer een hele tijd.
    Het is ook zo leuk...ik ben nog steeds blij dat ik er mee begonnen ben.
    Fijne Avond.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van Harte Gefeliciteerd met je 4 jarige jubileum Jolanda! Ik ben blij dat je bent gestart en wij elkaar hebben ontmoet. Jij ook bedankt voor je mooie posten, lieve berichtjes & vriendschap! Tot a.s. donderdag. Ik verheug mij er al op!!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk Jolanda, dat je al zo lang blogt!
    Het is idd een 'way of life' geworden. Mooi toch?
    Je mosdecoraties zijn erg mooi geworden zeg! Mooi met dat witte hyacintbloemetje.
    En dat schattige koppie ja, vandaar dat die van mij ook nog even mag blijven hangen :-)

    Lieve groet, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd met die mooie blogjaren,ga zó door zou ik zeggen!!!
    Mooi je mos decoraties met witte hyacintbloem.

    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je blogverjaardagsfeestje! Ik vier in de zomervakantie ook zo'n feestje en nog altijd blij dat ik destijds gestart ben. Hoop van jou weer heel veel mooie blogjes te zien komende jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha Jolanda, gefeliciteerd meisje. Ik lees en kijk altijd met veel plezier bij je en ik hoop dat je nog lang doorgaat.
    Ik vind bloggen ook nog steeds heel leuk al ben ik niet zo fanatiek ;)) als jij.
    Je mos decoraties zijn heel mooi,ik raak erdoor geïnspireerd, dank je wel hoor.

    Liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd, Jolanda, met je jarige blog!
    Vier jaar, dat is best een eind. Maar ik geniet altijd heel erg van je mooie loggen. Heel divers met mooie natuur en mooie dingen. Ik hoop nog lang van je te mogen genieten!
    Je mosdecoraties staan prachtig!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik weet nog dat je begon, en je foto's werden steeds mooier. En ik ben favoriet van je stedentripjes, want door jouw foto's ben ik al op veel mooie plaatsen geweest.
    Dank daarvoor., en op naar een mooie nieuwe blogjaar.
    LIEFS LIA

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van harte met je 4e blogverjaardag!
    Zelf blog ik 1 mei 4 jaar en ook ik denk in blogs haha.
    Ik hoop dat we nog lang van je blog en trip verslagen mee mogen genieten.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke post...ook ik blog deze maand 4 jaar ....met veel plezier hoor ook !!.....fb is ook wel leuk maar ben toch meer van de blog.......fijne week liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Jolanda,
    Gefeliciteerd met je jarige blog. Ik hoop dat je nog heel veel jaren met net zoveel plezier zult blijven bloggen, want ik geniet van jouw foto's en je vertellingen. Zelf bennik nu tweeenhalf jaar bezig en ik snap wat je bedoelt met een 'way of life'. De gedachten aan een post is nooit ver weg... Ik geniet er ook van...
    Ik wens je een heerlijke dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ha Jolanda; Gefeliciteerd hoor! Dat je nog maar veel mooie foto's mag maken en inspiratie zal hebben voor je blog!
    groetjes Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd met je 4 jaar bloggen,mooie plaatjes van je mos decoratie`s,fijne dag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd met je blogverjaardag! Dat je nog lang mag blijven bloggen. Ik geniet altijd van je mooie foto's en verhalen.
    Ik wens je een mooie dag.

    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zo jij hebt er al weer 4 blogjaren op zitten, Gefeliciteerd. Het is ook erg leuk maar om het zo lang vol te houden naast alle andere dingen vind ik best een opgaaf. Ik heb nog even te gaán voordat ik zover ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd, Jolanda! Het is je van harte gegund!!

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. al vier jaar een blog en je bent het nog steeds niet zat. Goed hoor, jij plaatst echt postjes aan de lopende band. Bij mij komt na twee jaar de klad er al een beetje in. Maar ik heb nòg een goed voornemen, gewoon doorgaan met m'n blog. Dat we nog lang plezier van elkaars blog mogen beleven.
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd met je blogverjaardag! Bij mij is het al bijna 5 jaar.. En net als jij zie ik in veel dingen een blogpost ;-) Ik ben me meer bewust van de leuke dingen van het leven. Ga lekker door Jolanda, ik lees en kijk graag bij je!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd en een fijn 5de blogjaar.
    Ik hoop het ook zo lang te kunnen doen en langer ;-)

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Proficiat! Het is altijd genieten van je posten.
    Heel gelukkig 2014 gewenst!
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Beter een late reaktie dan geen.......
    Ik was natuurlijk wel nieuwsgierig geworden vanmiddag!
    Gefeliciteerd en bedankt want door jou blog is er vanalles gebeurd,
    zoals een House of Seasons blog.
    En een jaarlijkse High Tea bij Madelief.
    Een bijzondere ontmoeting met een Canadese blogster.
    En natuurlijk de mooie vriendschappen die zijn ontstaan.
    Om blij van te worden hoe één stap kan leiden tot zoveel!
    Ik wens je nog vele vele jaren blogplezier.
    heel veel liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...