donderdag 2 januari 2014

Alles weer normaal...

Vandaag ging de boom en (bijna) alle kerstspullen eruit. Hoe leuk ik het vind om alles te versieren, als het januari is dan is het ook weer fijn om weer wat meer rust in huis te krijgen.


En dat vindt Mickey ook, hij moet echt bijkomen van de drukte van de laatste dagen. En drukte betekent voor hem dat iedereen thuis is en hij weinig aan slapen toekomt:)


De laatste tijd zijn er weer wat leuke nieuwe spulletjes het huis in gekomen waaronder dit kussentje. Ik vond het zo schattig dat koolmeesje kleumend op een takje. En die mooie winterse kleuren passen nu mooi in huis. Deze lag dus te wachten tot te kerst voorbij was.


De tak met lichtjes mag nog even blijven, staat gezellig s avonds.


Net als deze koperen kandelaar die ik in de uitverkoop vond en hij past zo mooi bij de rest!
Een mini verzamelinkje....



De aqua kleurige kristalvormige hangen kocht ik bij Lia, hij is eigenlijk voor in de boom maar hier in het koperen bakje dat ik ook bij haar meenam, staat het mooi.


En zo het staat zo mooi op het nieuwe theetafeltje. 


Een even kijken wat het vrouwtje aan het doen is...


Alles is schoon gemaakt en opgeruimd vandaag. Vanmiddag heb ik een heerlijke wandeling gemaakt want het was er echt weer voor. En natuurlijk alles weer eens op de foto gezet want als er schoon wordt gemaakt, worden er altijd weer nieuwe hoekjes gemaakt. En op zo'n heldere dag is dat een leuk klusje! 
In de volgende post laat ik de laatste nieuwe aankoop uit Giessendam zien.


Fijne avond!


19 opmerkingen:

  1. Heerlijk he, zo'n opgeruimd huis! Hier moet het nog gebeuren, maar heb er absoluut niet de puf ervoor op dit moment.
    Van het weekend misschien.
    En de koperen kandelaar is super! Je bent helemaal trendy bezig zo, want koper is hét nu wel :-)

    Liefs, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier ging gisteren alles al naar zolder en dat bevalt heel goed. Het is voor even leuk maar deze rust is ook weer prettig. Ik ben voor dit jaar mijn woonwensen al op een rijtje aan het zetten, dan kan manlief vast al een beetje aan de ideeën wennen ;-). Want ook in het nieuwe jaar blijft het leuk om nieuwe hoekjes in huis te maken.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk zo;n licht huis, geniet ervan , liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er erg gezellig uit, mooie sfeer! Hopelijk kan Mickey weer zijn rust terug vinden..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke hoekjes heb je weer gemaakt. Je hebt een lekker sfeertje in je huis met de witte muren, grijze bank en groene accenten.
    Het koper vind ik eigenlijk best heel leuk erbij, ook de groene ster past super in het geheel , lekker
    laten liggen daar ..

    Ben benieuwd naar je nieuwe aankoop, het theekisten was ook al zo,n leuke aankoop !

    Fijne avond verder, hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vandaag al even flink bezig geweest in het keukentje, morgen schuif ik door naar de woonkamer en vertrekt de boom en dat beetje andere kerstspul. Een poetsbeurtje er bovenop en we kunnen weer fris het nieuwe jaar in, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik word erg triest als ik de kerstversiering opruim maar na nieuwjaar vind ik het echt niet meer kunnen, dus ja, hier ook een leeg huis...op naar de lente!

    Wat woon je mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een sfeervol huis. Kom je hier ook eens langs :-) ? De Kerstspullen heb ik al opgeruimd, maar ik heb niet zo'n gave om mijn huis sfeervol te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik moest vandaag werken , maar morgen ga ik ook beginnen. Ziet er gezellig uit.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt weer een heerlijke sfeer neergezet.
    Vandaag ben ik ook aan het soppen gegaan en ben nu ook bezig wat dingen te veranderen.
    En dan komen er ook wat bolletjes in. Dat is een mooie tussenoplossing tussen de kale maanden en de lente!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie sfeerfoto's! En hoe leuk kerst ook is, een opgeruimd huis is ook weer heerlijk. Het kussentje past prachtig bij je gezellige voorjaarssfeer! Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij laat de kerstsfeer los en schakelt in een dag om met weer andere leuke dingen,je nam er ook de poets nog ff tussendoor in mee en aan wandelen en blogpost maken kwam je ook nog toe.Volgens mij sta jij héél vroeg op.

    Dat alles ga ik niet redden op een dag,heb al meerdere dagen nodig voordat ik de poetsronde in woonkamer gehad heb, niet omdat het zó vuil is maar meer omdat er zoveel staat om te poetsen.
    Deze week komt er niks van,ga het echt niet ongezellig maken in huis op nieuwjaarsdag,vandaag gingen we gezellig naar de firma om daar het 25 jarig jubileum van onze zoon te vieren,morgen boodschappen,zaterdag de verjaardag van zondag voorbereiden want dan moet er toch ook weer het een en ander aan lekker eten op tafel staan om visite te verwennen.
    En dan ga ik er maandag weer serieus tegenaan en zal aan het eind van de week alles weer normaal zijn in huis.

    Fijne avond en lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Jolanda,
    Heerlijk is dat dan he, als alles weer opgeruimd is. Zo leuk en gezellig als het is, het weer even goed zo. Lekker weer meer ruimte in je huis. Het is echt een heel gezellige woonkamer zo, en het kussen staat er prachtig bij...
    Mooi ook die koperen spulletjes... Kleurt prachtig bij je...
    Ik wens je alvast een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gelukkig nieuw jaar Yolanda .
    Jouw nieuwe kussen en de theetafel zijn prachtige aanwinsten !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Daisy wordt Woren aan met alle drukte van kerst ook, ze heeft een goede rust ook! Het is goed om weer normaal te krijgen.
    Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik wens je alle goeds voor dit nieuwe jaar!!
    En wat heerlijk dat alles weer opgeruimd en schoon is, ik ben vandaag bezig geweest, maar kreeg onverwachts visite, dus morgen lekker verder. Heerlijk weer die ruimte!

    Lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind versieren ook leuk,maar ben ook altijd weer blij als alles opgeruimd en weer fris is,het ziet er gezellig uit bij je,ziet er uit als een sfeervol winterhuis,wat een schattig hondje heb je,fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Happy New Year my friend....what a sweet little dog you have. I was telling my husband that if we were to get another dog it would have to be one like yours. They are darling. Love the style of your home!
    Hope your holidays over Christmas were blessed and now we are on the road of 2014! Say hi to all my sweet friends in Rotterdam...hard to believe it is almost 1 year since our lovely tea in Lia's shop! xoxoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ps.....I have a white jingle bell heart like your bronze one I got in Holland...I love it!

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...