vrijdag 17 januari 2014

Klein beetje lente in huis



Vanmorgen leek het wel een beetje lente dus reed ik na het sporten langs de bloemenstal voor wat lentegevoel binnen!


Ik kocht van alles waaronder deze kleine anemoontjes, zijn ze niet schattig?


Samen met de grijze winterkrans onder de stolp en het zilverkleurige vaasje weer een mooie nieuwe combinatie op tafel.




En als vanmiddag de regen komt en het vroeg donker wordt, gaan de kaarsjes weer gezellig aan.


Bedankt voor al jullie lieve reacties op het starten van mijn nieuwe blog Rotterdam through my lens. 
Vanmiddag wilde ik op pad om nieuwe foto's te maken maar de regen gooide roet in het eten. Dus daar is nu het laatste stukje van Delfshaven te zien.
Ik maakte een tussenstop bij House of Seasons waar Lia een grote Sale houdt en dat was goed te zien in de winkel. Binnenkort ook daar veel nieuws dus...
Fijn weekend allemaal!


10 opmerkingen:

  1. Dat is inderdaad een leuk bloemetje! Hier plenst het nu, niet echt lekker. Ik geloof dat dit weekend redelijk droog zal verlopen, dus misschien heb je de komende dagen wel even gelegenheid om er met de camera op uit te gaan.

    Fijn weekend! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeg, ik hou geen zeehond hoor, maar gewoon UITVERKOOP :)
    Gezellig dat je even langs kwam en ik eindelijk even een pauze had op deze rare super drukke dag!
    Fijn weekend en de groetjes thuis.
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja een beetje bloemige gezelligheid doet het goed op dit moment.
    Zo is het droog, zo is het nat, bewolkt, donker.
    Een gezellig bloemetje doet wonderen.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Krijg lentekriebels hier........heerlijke die kleine fijne paarse bloemetjes in het groen.
    Was het maar zover.......

    En heerlijk nu 's avonds de kaarsjes aan, gezellig.

    Fijn weekend

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een klein paars bloemetje in gezellig Bels potteke toch voor leuk lenteachtig sfeertje kan zorgen in huis.
    En de foto's gemaakt door jou fotografie's oog doen daar nog een schepje bovenop,heel mooi!!

    Fijn weekeind!1
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke genietfoto's Jolanda, ik hou hier van...
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hmmm, de lente gevangen in een potje! En wat voor leuk potje! Volgens mij echt een oudje, heel mooi. Leuk dat bloempje gecombineerd met mos.
    Vandaag is het hier echt lente: prachtige zon en een heerlijk temperatuurtje. Je kunt gewoon zonder jas naar buiten! Het kriebelt om in de tuin aan de slag te gaan, maar dat is niet verstandig. Want volgende week kan de winter zomaar echt toeslaan. Dus moeten we het doen met zo'n lente-potjes als bij jou en dat is helemaal niet verkeerd. Ook volop genieten!
    Fijn weekend!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig zeg... hopelijk heb jij er wat langer plezier van dan ik destijds... de bloemetjes bloeiden al snel uit. Misschien stonden ze te warm, ik weet het niet. Maar gelukkig heb je ze in ieder geval voor eeuwig vastgelegd!

    Nogmaals een fijn weekend! Hahaha. ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieve bloemetjes, veel plezier ervan en nog een fijn weekend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh zo leuk deze bloemetjes,fijne week,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...