zaterdag 4 januari 2014

Laatste aanwinsten


Het kastje links, zag ik hangen bij een van de winkeltjes in de Graanbuurt (klik als je deze post hebt gemist) .
Waar dit soort kastjes ooit voor werden gebruikt weet ik niet maar ik vind ze erg leuk en het stond dus op mijn lijstje.
De binnenkant moet ik nog een beetje aanpassen maar dat laat ik nog wel eens zien als het klaar is. De buitenkant is grijs-blauw en past dus mooi in ons huis.


In het raamkozijn staat ook wat nieuws.


Het bordje met de tekst: Home is where the hart is, kreeg ik onder de boom van mijn zoon. 




Nog een dag en dan is de vakantie weer voorbij...omgevlogen zoals de kerstvakantie altijd zo om is. 
Ik heb genoten van de gezelligheid in huis maar naast luieren en veel thuis zijn hebben we ook weer leuke dingen gedaan. We gingen naar de sauna en het strand, winkelen in de Graanbuurt en ik heb de film Soof gezien: echt een aanrader. Vrijdag ging ik met een vriendin en 2 vriendinnen van haar naar de musical Jersey Boys. Wat een fantastische voorstelling, we hebben genoten van de heerlijke muziek van de Four Seasons.
Een heerlijke vakantie dus, een fijne avond en zondag! 


22 opmerkingen:

  1. Hallo Jolanda, nou jij hebt een goeie neus voor mooie dingen. Wat ziet het er gezellig uit, vooral die kopere spullen, daar hou ik ook van. En je hebt er mooie foto`s van gemaakt zodat ik er weer ideetjes van op kan doen.
    Je ziet ik ben je gaan volgen, en hoop dat jij ook een keertje komt kijken. Groetjes, Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk kastje, en ik vind het ook weer heerlijk dat al die rare dagen voorbij zijn.
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda,

    Zo te horen hebben jullie goede dagen gehad! Leuk je nieuwe aanwinsten. Vooral het kastje met het geslepen glas erin vind ik erg mooi! Gezellig dat wij elkaar gauw weer zien! Ik ben de datum even kwijt, maar volgens mij is het a.s. donderdag toch?

    Een heel fijn weekend toegewenst!

    Liefs van Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie aanwinst en het kastje komt op die plek ook echt tot zijn recht. Vaak kun je er beter niet naar op zoek zijn, dan loop je er vanzelf tegenaan.

    Nog een fijn weekend! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een aanwinst zeg dat kastje. Maandag weer in het gareel maar je kan terug kijken op een hele fijne kerstvakantie. Stiekem had ik er best nog een weekje aan willen plakken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het kastje hangt mooi boven de bank. Een mooie aanwinst.
    En het plankje van je zoon vind ik ook heel mooi!
    Heerlijk dat je zo'n mooie vakantie hebt gehad en veel succes als je maandag weer begint.
    En voor morgen nog een fijne dag!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke aanwinst! Zie trouwens nog veel meer leuke spulletjes... het bordje van je zoon, de ster ernaast en het kussen met de veren...

    Fijn weekend. X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer dat de vakantie weer om is...Kerstvakantie vind ik de leukste vakantie van het jaar.
    Je hebt een gezellige woonkamer Jolanda...met veel leuke spulletjes.
    Fijne Zondag.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk hoor !!...wij waren vanmiddag in de graanschuur zo leuk !!!...heb ook wat moois gekocht......ja ja ...leuk daar een echte aanrader was er al eens eerder geweest !...fijn weekend liefs van mij.,..x !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Met een beetje fantasie kan ik me voorstellen dat het een gang/hal kastje is,glacé handschoenen in lade,kleerborstels en zijde sjaaltjesachter deurtje,hoedje aan kapstok en nog even in spiegeltje kijken of haartjes goed zitten.
    Zou ook nog een scheerkastje kunnen zijn om de spullen voor nat scheren in op te bergen en spiegeltje voor vader bij de hand.

    Ook maatje apothekers kastje,maar die hebben meestal een slotje met sleutel voor de veiligheid,
    Waar het ook voor diende doet er eigenlijk niet toe,leuk is het zeker!!!

    Geniet nog van je laatste vakantie dag,maar dat doe jij volgens mij alle dagen wel ; -))

    Lieve groet,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zou het geen sleutelkastje kunnen zijn ?
    Het is in ieder heel erg mooi.
    Je hebt trouwens een gezellige zithoek.

    Nog een fijne zondag toegewenst
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Jolanda,
    Volgens mij heb je een oud medicijnkastje gevonden. Ik vond in april net zoiets, was er echt naar op zoek, voor onze badkamer. Ik heb het wel opnieuw in de verf gezet omdat het in een vochtige ruimte zou komen. Zo boven de bank staat het heel erg mooi. Als je zo de overzichtsfoto van je woonkamer eens bekijkt is het wel heel erg prachtig geworden hoor. Wat een rust straalt het uit, wat zullen jullie daar van genieten!
    Fijne zondag en werk ze morgen weer,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Even bijgelezen en zo te zien heb je een fijne vakantie gehad!
    Donderdag gaan we gezellig weer eens bijkletsen!
    Sterkte morgen met weer aan de slag gaan................
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh dat kastje vind ik super,ben dol op zulke kleine kastjes en je cadeautje met tekst is ook erg leuk,ziet er gezellig uit bij je,jammer wel dat de vakantie altijd zo snel gaat haha,zou nog wel 2 weken willen,je hebt leuke dingen gedaan,fijne zondag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi Jolanda,
    Leuke aanwinsten heb je.
    Kun je mij zeggen waar je die open ster op de vensterbank vandaan heb..... vindt m helemaal leuk ?!!
    Fijne zondag en lieve groet,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi stella, de ster heb ik een tijdje geleden bij action gekocht. Voor heel weinig:)

      Verwijderen
    2. Mooie aanwinsten Jolanda. De houten ster staat bij mij ook nog steeds, de rest van de Kerstspullen zijn weer voor een jaar opgeruimd. We hebben ook hetzelfde kussen...met de veren, staat mooi op je bank.
      Wat heb je een leuke dingen gedaan in de vakantie. Die musical lijkt me ook geweldig met die prachtige muziek.
      Fijne zondag en een lieve groet, Mea

      Verwijderen
  16. Dag Jolanda,
    Ik wens je een goed, maar vooral gezond 2014 voor jou en al die je lief hebt!
    Lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi kastje.
    Staat heel mooi boven je bank.
    Goed plekje.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je het toch gezellig in huis!
    Ik ben verliefd op je hond, wat een schatje!

    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja fijn dat die dagen weer achter de rug zijn he? Dat kastje wat je hebt hangen, zoiets heb ik ook en ik weet ook niet waar de kastjes voor gebruikt worden. Maar leuk zijn ze wel.
    Werk ze morgen he?
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik hou van je nieuwe aanwinsten vooral het kabinet en het cadeau van je zoon.
    Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...