woensdag 15 januari 2014

Rotterdam through my lens

Rotterdam is hot.
Ik wist dit natuurlijk al lang maar goed dat anderen het ook ontdekken!


En zo leuk dat het samen valt met een idee dat ik al een tijdje heb namelijk een nieuw blog....
waar ik allemaal mooie, gekke en bijzondere dingen van Rotterdam wil laten zien.
En die zijn er genoeg zoals ik hier al af en toe liet zien. Maar als ik door mijn stad fiets of loop kom ik zo vaak iets tegen dat ik zou willen delen, dat het goed is om dit op een aparte plek te gaan doen.
We starten met een historisch inkijkje.

Dus neem een kijkje en ga me volgen als je het leuk vindt.
Ik hoop je ook op mijn Rotterdamse blog tegen te komen en wie weet wordt je verrast.

Ook op dit blog wordt je binnenkort verrast want ik ben bezig met een leuke en bijzondere give-away!
2014 begint goed!!!





13 opmerkingen:

  1. Ik ga kijken op je andere blog, Jolanda!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb al gekeken Jolanda, en natuurlijk volger geworden, want ik hou zo enorm van jouw stedelijke tripjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga gauw even kijken....zoeffffffff.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je zo rond fietst en alles wat je leuk vind op de foto zet,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I really enjoy all that you show us about wonderful Rotterdam. On my long ago visit to the Netherlands, I stayed a week in Amsterdam in a sweet bed and breadfast home, a bit of a walk from the major tourist sights. I enjoyed my walking and exploring, and still remember the flowering fruit tree I could see from my room's window. I also made a very good day trip via train to Haarlem. Now I realize that there is much, much more to see.

    Many thanks! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, ik ben benieuwd en zal gauw eens kijken op je nieuwe blog!
    Gefeliciteerd hoor, Jolanda!

    Lieve groet, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jolanda,
    Wat een super idee van je om dit tweede blog te beginnen. Het ziet er meteen al helemaal goed uit...
    Fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee! Je hebt er weer een volger bij hoor ;-).

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. He Jolanda, wat een leuk idee, heb al even rond gekeken en ga je volgen!
    Veel plezier met fotograferen van de stad......
    Gr. Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk Jolanda! Ik heb al gekeken en zal mij zo aanmelden.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit past helemaal bij je. Ik heb al even gekeken en zie schitterende foto's van Rotterdam. Leuk om dit te doen op je fiets, want dan kom je toch op de leukste, zelfs kleinste plekjes.
    Ik ga me aanmelden bij deze Rotterdamse Lelie! heel veel succes!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. SUPER! zoals ik vandaag al zei, precies op tijd nu Rotterdam zelfs in New York een hotspot is!
    Ik ga me meteen aanmelden en dat het genieten wordt dat staat voor mij als een Rotterdamse paal boven de Maas!
    liefs, Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...