zaterdag 11 januari 2014

Tea for three!


Het was lekker en gezellig afgelopen donderdag!

Een high-tea met Lia van House of Seasons en Madelief.....
Niet in de tuin van Madelief of Lia's winkel maar dit keer bij Mme Masette, een van de leukste plekken in Kralingen om gezellig te lunchen of tea-en.


Voor Lia een glutenvrije versie en alles is vers en wordt zelf gemaakt!


Hartige sandwiches en hapjes maar ook heerlijke cheesecake, fudge en koekjes. 


En heel veel geurige jasmijnthee....


En een advocaatje met slagroom in te leuke glaasjes. 



Madeliefs voorkeur voor bloemige kopjes en serviezen kennende, is dit een topplek.


Bijna zonde om op te eten! 


Zoals gezegd is het bij Mme Masette een feestje om plaats te nemen aan een van de tafeltjes.


Dit was mijn uitzicht, ik vind het een plaatje!


We zaten boven en keken over de reling naar beneden waar al het lekkers wordt klaargezet en verkocht. Nog een paar treetjes lager is de open keuken.



Wij hebben genoten van de heerlijke hapjes, sloten thee en bij gepraat na een heftig jaar.
Wat ben ik blij dat ik deze 2 blogsters heb leren kennen, een hele mooie vriendschap!
Tot gauw meiden.


Ik hoop dat jullie hebben mee genoten met ons. In ieder geval een heel gezellig weekend!



27 opmerkingen:

  1. Hé, tis nog vroeg; het ging even niet goed met het plaatsen van m'n reactie ☺
    Komt ie hier alsnog hoor:

    Het is nog een beetje vroeg om 'mee te genieten' in letterlijke zin, maar ik kan me wel voorstellen dat jullie een hele leuke en gezellige tijd hebben gehad Jolanda!
    De hapjes zien er erg goed uit en dat komt ook zeker door de fotografe :-)

    Lekker nagenieten dus!

    Liefs, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt erg gezellig! En wat ziet het er daar leuk uit!

    Fijn weekend

    Groeten, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er allemaal heerlijk en gezellig uit Jolanda. Leuk zo met Lia en madelief . Mijn kinderen gaan daar ook wel eens lunchen maar ik ben er nog nooit geweest. Ik heb er nou wel erg veel zin in.
    Lieve groet van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. DAT ZIET ERG LEKKER UIT EN ZO TE ZIEN EEN TE GEKKE PLEK OMDAT TE DOEN.

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om daar af te spreken, het ziet er allemaal heerlijk uit. En dat het gezellig was...daar twijfel ik totaal niet aan, ik weet er alles van ;-). Ook dat er ruimte is om verdriet en emoties te delen. Ik sluit mij helemaal aan bij het feit dat bloggen veel moois heeft gebracht.

    Fijn weekend! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellige plek om te genieten van heel veel lekkers en ondertussen met je blogvriendinnen bij te kletsen. Mooi dat Blogland dit zo samen heeft gebracht!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat ziet er erg leuk en mooi uit was vast erg gezellig soms hebben we even een tea nodig om bijte praten over alles van een jaar en het is nog gezellig ook en
    erg leuk groetjes leon10

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gezellig en wat ziet het er super uit en ohh ben verliefd op de glaasjes,ik wens je een fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet dat er allemaal heerlijk en prachtig verzorgd uit zeg. Dat moet ook wel heel erg gezellig zijn geweest, zo'n verrukkelijke high tea en in zo'n mooie zaak. Wat zullen jullie genoten hebben... van het heerlijke eten en van elkaars gezelschap. Super...
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig....ben en blijf licht jaloers........
    Heerlijke hapjes, gezellige dames............als dit geen puur geluk is.........

    Heb even mee genoten.

    Fijn weekend

    LIefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit ziet er echt heel gezellig en lekker uit! En wat fijn om met elkaar zo'n heerlijke middag te hebben!

    Fijn weekend,
    lieve groet Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik kan me voorstellen dat jullie hebben genoten. Van al dit lekkers, maar ook het gezellig bijpraten. Mooi toch, dat dit ontstaan is via het bloggen.
    Mooie foto's heb je gemaakt. Kunnen we ook een beetje meegenieten!
    Fijn weekend!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk dat jullie dit gedaan hebben! Kan me voorstellen dat er is genoten.
    Ook fijn dat Lia en Madelief een mooi verzetje hadden!
    Een mooi weekend!

    Lieve groet,Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie sfeer en wat een lekkers allemaal. Lijkt me een hele gezellige middag.
    Fijn weekend nog!

    liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldige plek om even met z'n drietjes bij te kletsen!! Wat moet dat fijn zijn geweest, erg leuk!!

    Je hebt de sfeer goed overgebracht!

    Nog een fijn weekend!
    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hhmmmm, wat een lekkers allemaal!!
    Het zal inderdaad heel gezellig geweest zijn.
    Nog een fijn weekend.
    Lieve groet Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat fijn en gezellig dat jullie dit doen !!!...zo mooi vriendschap toch ???...liefs van mij...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. What a perfect place to meet good friends for tea. The tea cakes and chinaware are exceptionally lovely. The entire shop/cafe looks so charming that I wish it were right here in New York. It's just the sort of place that my friends and I like to visit.

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lekkere high tea...ik zie zoveel lekkers voorbij komen...
    Leuk om met je blogvriendinnen een high tea te organiseren...dat zijn mooie momenten.
    Fijne Zondag Jolanda.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heerlijk dat er zo,n hechte vriendschap is ontstaan tussen jullie.
    En wat ziet het er gezellig uit daar !

    Ik heb nog een high tea tegoed van onze oudste dochter als dank
    dat ik haar meegenomen heb naar het bronnenbad met een etentje.
    Ook al is ze nu uit huis, zo doen we afwisselend leuke dingen samen :-)

    Fijne zondag verder !
    Lieve groet Gea



    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mijn dochtertje en ik zitten hier te kwijlen achter de computer.. Mmmm!!!
    Ziet er heerlijk uit allemaal,,!

    Fijne week alvast!
    Groetjes, Miriam
    ('t Bezige Bijtje)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een heerlijke plek voor een tea party. De cheesecake ziet er verrukkelijk uit en dan die leuke glaasjes, en een advocaatje lusten we ook wel. Het is ongetwijfeld een fijne bijklets middag geweest.
    Groet, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. oeps ging iets fout, even opnieuw.....
    Heerlijk om zo nog even terug te kijken op een hele fijne middag met 2 lieve vriendinnen.
    Ook namens mij, bedankt meiden, snel weer?
    liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Jolanda, wat ziet dat er mooi en heerlijk uit. Als ik het zo bekijk kan het niet anders dan gezellig geweest zijn.
    Ik heb wel gemerkt dat bloggen de mensen bij elkaar brengt, en fijne gesprekken en mooie foto`s weergeven. Daarrom blijf ik ook weer meedoen, en hoop ik dat er ook bloggers naar mij komen kijken, en contact maken. Ik wens je een fijne week toe en groetjes, Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk hoor, zo'n high tea. Ziet er prachtig uit. Ik ben een beetje aan het lijnen, dus ik blader maar gauw door, dat snap je:-)
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat ziet dat er allemaal lekker en gezellig uit om blij van te worden!!
    Fijne week.
    Gr. Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Lieve Jolanda,

    Je foto's zijn prachtig geworden! Dat ondanks het feit dat het er behoorlijk donker was. Ik vond het erg gezellig om je weer te zien en bij te praten. Het is alsof wij elkaar al veel langer kennen.....bijzonder toch onze blogvriendschap! Wat mij betreft houden we de tea bij Mme Masette er in. Ik vond het erg gezellig en heel smakelijk!

    Liefs van Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...