vrijdag 31 januari 2014

Vogelvlucht door januari!


O, wat is januari weer voorbij gevlogen! Ik heb zoveel dingen gedaan deze maand. 
Waanzinnig genoten van de musical Jersey Boys en van de muziek bij de Vrienden van Amstel in Ahoy. We gingen naar het Rijksmuseum in Amsterdam. Ik had een gezellige hightea met Lia en Madelief en het was thuis gezellig met weer nieuwe hoekjes en een beetje voorjaar.
En natuurlijk ging mijn nieuwe blog de lucht in! 
Nog steeds een beetje zoekende naar vorm en inhoud maar de nieuwe header is weer een flinke stap. Af en toe ga ik nu dus bewust op stap in m'n eigen stad om leuke dingen vast te leggen. Morgenmiddag weer...
En als je goed naar de collage kijkt zie je ook een nieuwe foto...binnenkort meer.

Een heel fijn weekend allemaal!


12 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda,

    Ik had je nieuwe blog template nog niet gezien. Het ziet er goed uit!! Ik moet mijn blog eigenlijk ook een keer aanpaken, maar de vorige keer ging het zo verkeerd dat ik het eigenlijk niet meer aandurf.

    Misschien komen wij elkaar morgen wel tegen in Rotterdam. Ik ben dit weekend met mijn foto workshop bezig :-) Veel plezier met fotograferen!

    Fijn weekend!

    Liefs, Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda,
    Je hebt een prachtig overzicht gemaakt van een heerlijke maand! En ik ben helemaal blij met jouw nieuwe blog, zo leuk om op deze manier Rotterdam te leren kennen...
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er weer een mooi overzicht van gemaakt! Veel plezier bij het fotograferen morgen.

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Jersey boys....lijkt me zo mooi! Prachtige muziek en super stemmen.

    Prachtig overzicht.

    Fijn weekend

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's heb je verzameld! Ik wens je alvast een heel fijn weekend..

    liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie collage van een leuke en gezellige maand!

    Fijn weekend en liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik dacht al: hé, sommige foto's ken ik nog niet? Leuk je overzicht. Het is net of het steeds sneller gaat zo'n maand. Gelukkig komen we steeds dichter bij de lente...
    Fijn weekend!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor jou een drukke maar leuke maand om met veel plezier op terug te kijken,ik doe dat nog even via jou fotocollage,ook leuk!!

    Liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, de maand ging inderdaad snel.
    Maar je hebt er weer een mooie vogelvlucht van gemaakt.!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De tijd gaat zeker snel,gewoon eng soms,mooie vogelvlucht laat je zien,groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Januari ging dit jaar gewoon snel, dat is meestal wel anders :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ging de maand weer snel he? Op naar mooie foto's en mooie momenten in Februari! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...