donderdag 30 januari 2014

Wat gaaf!

Wat vinden jullie van mijn nieuwe header...niet alleen hierboven bij Franse Lelie...die ververs ik zelf regelmatig.


Nee, deze dus, voor mijn andere blog over Rotterdam.
Gemaakt door Chris van de blog Pure made by me!
Is het niet leuk...de Rotterdamse sky-line, de camera bovenop de toren, de vogeltjes in de lucht...ik ben er superblij mee!!!
We hebben een paar dagen heen en weer gemaild over het hoe & wat en welk lettertype. Maar het is super geworden.
Thanx Chris, een bloemetje voor jou!




8 opmerkingen:

  1. Ik vind beiden zeer geslaagd. Complimenten voor Chris! Knap hoe ze in een paar items, precies het gevoel van je blog kan weergeven.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi nieuwe header heb je.
    En die van Rotterdam is ook erg leuk.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, Jolanda!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief dat ze dit voor je heeft gedaan....en super mooi resultaat!

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW! Dat is echt een kloppend plaatje!
    Ik vind het geweldig en alles zit er in en helemaal van nu.
    Mijn complimenten voor Chris, goed gedaan!
    En dan alle mooie foto's van jou over ons mooie Rotterdam eronder,
    dit wordt een TOPBLOG!
    Ik ga dit weekend weer naar mijn favoriete stukje Rotterdam :)
    Fijn weekend en gezellig dat je er was.
    liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die van Rotterdam is heel erg leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...