vrijdag 14 februari 2014

And the winner is.....

.....Anna Marie van het blog Hoofdzaken!


Lieve Anne Marie, mail me even je adresgegevens dan komt de sjaal snel naar je toe.
Dank voor jullie lieve reacties op de give-away, jammer genoeg niet zoveel deelnemers ook omdat er geliked moest worden op facebook. Ik blijf Inge wel volgen en dat kunnen jullie ook op haar fb pagina 'Sjaal met verhaal' waar ze nu regelmatig updates uit Nepal en Thailand plaatst. 
Ze staat in maart op de Swan Market en daar ga ik zeker met camera weer even langs. 
Voor vandaag natuurlijk een mooie Valentijnsdag....we doen er hier niks aan, voor ons is het iedere dag Valentijnsdag:)

huisjes van Claudia



9 opmerkingen:

  1. Anna Marie, van harte gefeliciteerd met het winnen van deze prachtige sjaal!
    Steeds meer acties en give-aways worden gekoppeld aan facebook, en als je daar niet aan mee doet, houd het op.
    Dank voor de verzorging Jolanda!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ♥...Happy Valentine's Day ....♥...Love / Liefs Ria....xxx...♥♥♥ !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Anna Marie met de prachtige sjaal.

    Liefde is ook niet te koop, geniet van elkaar....fijne dag nog!

    Liefs Helena

    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Felicitaties voor Anna Marie,
    Ik wens je een heerlijk weekend Jolanda,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel lieve Jolanda! Ik ben er echt superblij mee! Deed net een vreugdedans door de kamer en de kinderen weten nu echt helemaal zeker dat hun moeder niet spoort. Voor jou ook nog een hele mooie Valentijnsavond en ik zal mijn gegevens in een privé bericht sturen.

    Liefs Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Anna Marie!
    En Jolanda, bedankt voor het organiseren ervan, superleuk...

    MarjolijnX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Jolanda, ik vond het een heel mooie gif-awy wat je weg gaf, vooral het idee er achter. fijn weekend en groetjes, Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Anne Marie. Prachtig dit cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd Anne Marie! Wat een mooie give-away!
    Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...