zaterdag 15 februari 2014

Ik kan niet kiezen!

Heerlijk om m'n camera te pakken en te proberen om een zo mooi mogelijke foto te maken....maar als ik dan klaar ben, dan kan ik natuurlijk niet kiezen!




De foto hierboven is mijn favoriet denk ik.  





Every day may not be good...but there is something good in every day! 


Tijdens het fotograferen is m'n hoofd even leeg. Zoeken naar het juiste sfeertje, schuiven tot alles in beeld is zoals ik het wil, scherp stellen op verschillende punten....even nergens aan denken. Heerlijke ontspanning voor mij. 



Ik ben benieuwd wat ik de komende week vast ga leggen. Ik heb weer een week voorjaarsvakantie, dus even geen telefoon, vragende collega's of kinderen, deadlines, dingen die nog echt even moeten en lijstjes met dingen die gedaan moeten worden.


Natuurlijk ligt hier ook altijd wel een lijstje met huishoudelijke klusjes en dingetjes die ik wil doen maar daar ga ik deze week niet zo heel veel van uitvoeren denk ik want woensdag gaan we voor 4 dagen naar LONDEN!
Heeft er iemand nog een leuke tip, een winkeltje, restaurant of iets anders wat we echt moeten doen, laat het me weten! 


Fijn weekend allemaal.


19 opmerkingen:

  1. Prachtige post! Koper dat komt helemaal in, voor mij niet, want het is niet echt mijn kleur, maar jou sfeertje is super mooi! Hier ga je van genieten in de voorjaarsvakantie..fijne dagen in Londen!

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's! En wow, heerlijk, Londen! Super veel plezier!!
    x
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind alle foto's eigenlijk wel mooi. Kan ook niet kiezen geloof ik. Ik heb geen tips voor je helaas, maar die gaan vast wel komen.
    Heel veel plezier in Londen. Fijne vakantie. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda,
    Ik kan ook niet kiezen, want ik vind alledrie de foto's even mooi. En de foto's daaronder ook hoor. Ik vind dat ook heerlijk, fotograferen, en kan mezelf daarin ook zo lekker verliezen. Voor je het weet ben je een uur en 35 foto's verder... Dan nog het nabewerken, van raw naar jpg en eventueel een beetje lichter of meer kleur en zo... Zomaar een halve dag werk bij elkaar...
    Ik wens je ontzettend veel plezier toe in Londen. Ik ben er vier keer geweest, maar de laatste keer was wel al weer een jaar of 7 geleden, samen met jongste dochter... Geniet ervan Jolanda!
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk en ik geniet weer en ontspan weer van je heerlijke beelden. Dat vind ik nu zo leuk aan bloggen.....even genieten, even niets.
    Vind je verzameling kandelaars prachtig! Zo bij elkaar samen maakt het een sfeervol hoekje...kaarsjes aan.......laat het weekend maar beginnen.
    Wens je veel plezier in London........en zie graag later weer je mooie beelden.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, herkenbaar! Kan soms ook niet kiezen. Jouw foto's vind ik ook allemaal mooi en zou dus ook niet weten welke ik zou weglaten...
    Mooi die kandelaars zo bij elkaar. Toevallig heb ik ook zo'n post klaarstaan...Heerlijk sfeertje!
    Veel plezier in London! Ik ben er nog nooit geweest, dus ik kan je geen tips geven. Maar volgens mij is dat ook niet nodig...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fotograferen werkt voor mij ook heel ontspannend, heerlijk om te doen en na die tijd de resultaten te bekijken.

    Wat leuk dat jullie naar Londen gaan. Op mijn blog staan nog posten van onze reis naar Londen, dat was in mei 2012. Ik kan mij naast de bekende toeristische trekpleisters niet zo een bepaalde tip herinneren. Maar wat een heerlijk vooruitzicht!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke geniet-post Jolanda! Kan me er helemaal in vinden, er gaat geen dag voorbij zonder camera. Heerlijk om te doen, de tijd vliegt voorbij en je hoofd is even helemaal leeg..én als er dan zulke resultaten uitkomen, dan word je toch helemaal blij?! Ze zijn allemaal even mooi. Leuk verzameling heb je, de koperen springt er mooi tussen uit.

    Geniet van de vakantie en heel veel plezier in London!!
    Fijn weekend!

    Lieve groet, Helena



    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk dat fotograferen. Ik geloof dat er bij mij ook geen dag voorbij gaat zonder camera. Je vergeet alles.
    Je hebt een prachtige dienblad gestyled met kandelaars. Koper zie je op dit moment overal opduiken.
    Heel veel plezier in Londen gewenst en een fijne vakantie!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hallo Jolanda, hoezo ik kan niet kiezen, hoeft toch niet. Ze zijn allemaal zo mooi om te laten zien. Ik wens je heel fijne dagen toe in Londen, en kijk uit naar je foto`s daarvan. groetjes, Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik herken dat wel...heerlijk met het fototoestel door je huis lopen en dat dan nét het zonnetje gaat schijnen en je ineens denkt....dat wil ik vastleggen! Ik kan daar zo blij van worden! Je foto's zijn prachtig...

    Fijne avond

    X Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijk vooruitzicht Jolanda.
    Ik ben nog nooit in Londen geweest en wil je heel veel plezier toewensen!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is dat ik er eigenlijk te weinig tijd voor heb, maar morgen mag ik weer een huiswerkopdracht maken en nog geen idee hoe dat gaat uitpakken, maar heb er nu al zin in! Hele fijne vakantie en geniet aan de andere kant van de Noordzee van een stad die heel hoog op mijn to-see-lijstje staat. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja, voor mij is het ook ontspanning. Maar helaas heb ik het momenteel erg druk,. en komt het er niet van. En mijn handen willen even niet..
    Maar wat een leuk vooruitzicht zeg, ik ben nog nooit in Londen geweest, dus heb geen tips voor je.
    Ik hoop dat het een beetje droog weer is.

    Liefs Lia, en veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Alle foto's vind ik mooi, knap gedaan hoor. Ik ben geen fotograaf vroeger maakte ik foto's zonder hoofd. Vraag me niet hoe ik dat voor elkaar kreeg. Nu heb ik een simpel digitaal geval en daar ben ik helemaal blij mee.
    En Londen wat heerlijk. Ik zou zeker naar Harrods gaan en naar Liberty, o, ik word opeens jaloers ;-))
    Veel plezier hoor.
    Liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk dat je een week vrij hebt Jolanda! Bij mij zit het er helaas niet in. Het is veel te druk op het werk. Ik hoop in het voorjaar en de zomer wat meer vrije dagen op te kunnen nemen. Je foto's van de kandelaren zijn mooi geworden. Je commentaar klinkt heel herkenbaar. Ook ik kan soms niet beslissen welke foto ik het beste vind. Is het nog gelukt om vandaag in de stad mooie foto's te maken? Je had er prachtig weer voor!!

    Fijne week & liefs,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie foto's! Leuk met al dat koper. Fijne vakantie en heel veel plezier in Londen!
    Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi, ik had even de vorige post gemist. Helaas geen sjaal voor mij :-( Maar ik ben blij voor de winnaar (ik ben even haar naam kwijt).
    Ik kan ook altijd moeilijk kiezen tussen mijn foto's. Soms moet je verstand op nul en gewoon heel veel weg gooien. Uit wat dan over is, kan ik beter kiezen.
    Ik zou bij Cath Kidston gaan kijken. Heel veel kleur en héél veel bloemen en very British. Misschien wat voor jou? Er zijn er een aantal in London. Marks & Spencer is natuurlijk ook niet te versmaden.
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ben ik nog even. Stap eens zomaar in een dubbeldekker en rijd mee tot het eindpunt. Wandel wat rond en neem de bus weer terug. Heel spannend en leuk, heb ik eens gedaan n.l.
    En de tower met de kroonjuwelen, een belevenis.
    Veel plezier hoor.
    Liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...