dinsdag 18 februari 2014

Londen en New York?


Londen bezoeken we deze komende dagen echt en New York meer als in hotel New York, en dat kun je dan weer op mijn Rotterdamblog zien.
Zondag maakte ik een wandeling door mijn stad, van Plein 1940 naar het Deliplein. Een eerste overzichtspost van wat ik zag en een post over dit prachtige hotel zijn al te lezen op Rotterdam through my lens. Binnenkort meer daar over de oude Scheepshaven, de prachtig enorme Rotterdam, oude pakhuizen, Katendrecht en bijzondere bruggen. De foto's zijn super geworden met echte Hollandse luchten.
Ook vul ik regelmatig de agenda aan met allerlei leuke dingen die in de stad gebeuren en voor de mensen die me willen volgen maar geen blog hebben, kan dat vanaf nu ook via Bloglovin of email.


Maar ook thuis maakte ik weer wat foto's, ik heb meer tijd nu het vakantie is.


De helleborussen plukte ik in de tuin. Het eerste boeketje dit jaar! 



Ik ben er dus even niet, maar volgende week hoop ik jullie Londen te laten zien.





17 opmerkingen:

  1. We vonden Londen een hele leuke stad. Ik wens jullie heel veel plezier, geniet ervan!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier toegewenst in Londen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's van 'New York" en Rotterdam, maar je helleborussen zien er ook mooi uit! Ik wens jullie lovely days in London!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk, geniet van Londen! En ik ga je nog een tips vragen voor een leuk bezoek aan R'dam!
    xx
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet lekker van London, genieten wij lekker van je mooie Helleborussen!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto van de Erasmusbrug...een aantal jaren terug ging ik met een vriendin naar een musical in het Luxor. Hotel geboekt en bij toeval lag dat aan de andere kant van de brug. 's Avonds een prachtige foto vanuit het hotelraam gemaakt....
    De Helleborus staat hier inmiddels ook in een vaasje...blijft mooi...
    heel veel plezier in Londen, ik kijk uit naar je foto's!

    Fijne avond

    X Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wij waren afgelopen zomer in Londen en geloof het of niet, het was HEET! Wel zo'n 36 graden, ongelooflijk he. En eigenlijk wat té warm om veel te doen en te bekijken, maar het smaakte naar meer! Komende zomer gaan we waarschijnlijk weer, heb er nu al zin in.
    Veel plezier en geniet ervan. Ik kijk ook uit naar je foto's.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi die Helleborussen maar Londen is nog veel leuker, veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Veel plezier in Londen! Ik hoop dat je geen natte voeten krijgt!
    Mooi zijn de helleborussen trouwens, leuk in zo'n klein vaasje!

    Groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geniet van je vakantie, Jolanda! Ik ben benieuwd naar je foto's, je maakt er altijd wat moois van.

    Lieve -Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele fijne tijd in Londen toegewenst!
    Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Jolanda, wat een mooie bloem is het toch die Helleborus. Ik heb ze nog nooit in een vaasje gehad, maar kan dat nu zeker doen als ik die foto`s van jou zie. Heel fijne dagen in Londen en groetjes van mij, Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Jolanda,
    Alsnog ontzettend veel plezier in Londen hoor.....
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig die wolkenlucht boven de Erasmusbrug. Wat hebben wij toch een mooie stad he?! Ik wens jullie heel veel plezier in Londen. Geniet ervan!!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hopelijk heb je een super tijd in Londen!!
    En dat je nog letter kunt nagenieten van je foto's straks.
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi boeketje! Die van mij in een pot geeft te weinig bloemen om er vanaf te knippen.
    Ik wens je een prachtige vakantie in Londen!
    Geniet!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...