zondag 9 februari 2014

Luie zondag

Kom gezellig even binnen op deze luie zondag. Je wordt verwelkomt door onze 'waakhond' Mickey.


Gisteren hadden we een heerlijk etentje hier thuis, onze zoon, zijn vriendin en haar ouders waren uit Monnickendam naar ons gekomen en het was erg gezellig.
Vandaag dus een dagje luieren, wat huishoudelijke klusjes, achter de laptop voor wat mooie blogposten op mijn beide blogs en lekker bijlezen bij jullie.
En natuurlijk kijken we naar het schaatsen, wat doen ze het goed!
******
Bij de voordeur een zinken teil, die ooit van mijn schoonouders is geweest. Met kerst heb ik deze gevuld met miniboompjes, wat hyacintenbollen en Helleborus. Ipv een krans aan de deur die je na een paar weken weer weghaalt en hier kunnen we lekker lang van genieten!


Ik was pas ook weer even bij Lia, en na de kunst en cultuur op mijn Rotterdamse blog, nu weer eens lekkere shoppost daar!


Kleurrijke spulletjes, net zo kleurrijk als mijn GIVE -AWAY.
Je kunt nog meedoen tot 14 februari. De sjaal is echt heerlijk warm en zacht. Voor nu met de frisse winterwind maar ook straks in het voorjaar op een jasje of colbert en straks op een frisse zomeravond.
Misschien is de kleur niet jouw kleur maar dan is het toch een leuk cadeau voor je zus, vriendin of dochter?


De enige voorwaarde is dat je op Facebook de 'sjaal met verhaal' pagina liked en het bericht deelt via je blog of Facebook. 
Bedankt trouwens voor al jullie lieve reacties tot nu toe en de complimenten voor mijn lieve dochter 
die -onder dwang:)- even model was.


Nou, ik ga weer lekker op de bank. De Ariadne kwam dit weekend binnen en wat ik tot nu toe zag was al super.


Mooie avond en fijne week weer!


19 opmerkingen:

  1. Everything is always so lovely over here. Your door looks so welcoming. I am thinking you are having lovely weather...ours has turned cold again in the minuses but this week things are to turn around. I must go enter your giveaway! Such a lovely scarf and such a lovely model. Hugs to you...happy watching the Olympics...xoxoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezelligheid bij je voordeur! Geniet van je Ariadne!

    Fijne avond

    X Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet van een heerlijke avond.......lief je hond in de deuropening.....liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een schatje zo lief ...

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooi die zinken teil zo bij de voordeur, maar dat harige vriendje steelt de show. Vandaag met het slechte weer ook lekker naar het schaatsen gekeken, wat doen ze het weer goed hè.
      Groetjes, Janneke

      Verwijderen
  5. Heerlijk he zo'n zondagje......zonder zon dan....maar toch.....
    Wat een lieverd daar in de deur.....

    En mooie dochter heb je.......
    lijkt vast op haar moeder.

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker een luie zondag, hier was hij vol, vol en nog eens vol.... Maar wel leuk..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk zo'n zondag lekker wat aantuttelen, niets hoeft, niets moet...En ondertussen heb je toch veel gedaan, alleen lekker in je eigen tempo.
    Fijne week!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heerlijk he zo zondag lekker genieten in je heerlijke huisje , wat een schatje die zo mooi zit te wachten bij de deur .... ..genoten van je mooie kleurrijke foto's wens je vast een fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jolanda,
    Ik had gisteren net zo'n dag als jij, beetje handwerken, beetje bloggen, paar kleine dingen in huis, o ja en ook nog een wandeling gemaakt, maar verder lekker niet veel en al helemaal geen haast gisteren. Heerlijk zo'n dagje...
    Je teiltje bij de voordeur is heel erg leuk en wat bloeien je helleborus en hyacinthen prachtig zeg...
    Ik wens je een heerlijke nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk he zo'n zondagje. Vaak moeten we zoveel, dus dan is zo'n niets moet alles mag dagje zalig.
    En wat heb je die zinken teil leuk gevult. Ik probeer ook altijd op een andere manier mijn voordeur te versieren. Wij doen dat door de bakken voor het

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hondlief heeft al besloten dat het bericht klaar was hahahaha. Maar wij zetten dus de bakken voor de ramen altijd in seizoens sfeer. Nu met bergthee en winterheide en van het voorjaar gaan de geraniums er weer in.

    Liefs Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk zon zondag! hier ook hoor ben lekker aan de schilder geweest. het zou een stoere ree worden maar eindigde met bambie hahahahha
    nou ja ook leuk voor op een kinderkamer zal ik maar zeggen.
    Vandaag nog maar weer eens proberen of het nog wat kan worden of toch maar de badkamer een goede beurt weeeh moet gebeuren maar geen zin in.
    Fijne dag vandaag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tienes un blog delicioso, lleno de inspiración y cosas preciosas...Me quedo por aquí un rato y me hago tu seguidora para aprender montones de cosas. Yo soy gran apasionada de la decoración y las plantas. Tengo un blog dedicado a ello que te invito a visitar y hacerte seguidora, sé que te gustará...
    Saludos desde Barcelona
    Matilde
    http://matilde-unvergelenlaciudad.blogspot.com.es/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk idee inderdaad die boompjes bij de deur. Gezellig dat jullie ook de ouders van je schoondochter thuis aan tafel kregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Jolanda,
    Mooi die zinken bak met boompjes en hyacinten.
    En een gezellige zondag met bezoek van kinderen en ouders van schoondochter.
    Ja, en de schaatsers: geweldig, vandaag weer drie erbij.
    Een mooie avond!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een welkom van Mickey! De zink-tub is zo mooi met de bloemen en kegels. Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een fijne foto's, de zinken bak ziet er erg gezellig uit. Ik ben gek op hyacinten :P

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik zie dat de deur nog open staat, dus kom ik nog even gezellig binnen wippen. Wat een lieverd die mij daar bij de deur welkom heet.
    Mooie foto van je dochter Jolanda, wat een leuke meid.
    Ik doe graag mee met je Give Away en zal deze zo even liken op FB.
    Ben zelf niet zo van kleur in kleding, maar ik weet wel iemand die ik hier heel blij mee kan maken.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...