vrijdag 28 februari 2014

Voelen jullie het ook?


 De lente komt eraan!


*****


 Woensdag zelfs al even in de tuin gezeten in het zonnetje...en dat in februari.


Na een paar dagen snotteren en binnen hangen was het heerlijk. 


Daarna hebiIk heb mezelf verwend met een mooi boeket in frisse zachte kleuren.
Zo'n luxe om bij de bloemenwinkel een mooie combinatie van bloemen uit te zoeken.


 En dan thuis in de vaas te zien dat het idee dat je in je hoofd had, helemaal uitkomt!


Genieten dus, ik hoop dat het weekend ons ook weer wat zon gaat brengen.


De 3e Londenpost volgt gauw, maar op het randje van februari had ik zin in een lentegroet:)
Mooi weekend allemaal!



10 opmerkingen:

  1. Mooi boeket hoor...ja heerlijk he?? bloemen.....ik besef echt wel dat ik een heerlijk beroep heb ......liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke post, het is hier echt lente in huis, maar ook buiten! Zonnetje schijnt, heerlijk, echt genieten!

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb straks een heerlijke wandeling gemaakt, de zon scheen zo lekker! Gelijk heb je om jezelf een mooie bos bloemen cadeau te doen.

    Fijn weekend! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda,
    Wat een prachtig boeket heb je voor jezelf uitgezocht. Dat staat wel heel erg mooi. Wie is er nog niet klaar voor de lente? Ik denk dat we dat allemaal wel zijn. We willen de voorzichtige warmte van de zon voelen en in de tuin werken, en langere avonden hebben... ach ja... Lente kom maar op!
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel voor deze heerlijke lente-post. Daar kunnen we nooit genoeg van krijgen, toch?
    Vanmorgen heerlijk in het zonnetje gestaan, om de jongste in de carnavals-optocht van school te zien. De zon liet de mooiste pakjes heel mooi schitteren. Vanmiddag was dit alles weer over, grauw en grijs en een vieze miezer-regen...Dus dat bloemetje doet weer goed!
    Fijn weekend!
    liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben gek op de lente, kan niet wachten! Heerlijk die bloemen in huis :)
    Fijn weekend! Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede keus zo, met deze bos bloemen! Zie ik daar nou waxflowers? Met dit soort bloemen kan je heel mooi decoreren!

    Liefs, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een prachtige blikvanger om in het weekend tegen aan te kijken!
    Heerlijk die bloemen in huis.
    Wens jou ook een mooi weekend!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik houd van bloemen in fotos... mooi en het gevoel van lente komt steeds dichterbijer!!

    Fijn weekend.
    Liefs, Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow ! wat een prachtig boeket is dat.

    Fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...