zaterdag 1 maart 2014

3 dubbele vogelvlucht....

Vandaag vliegen we maart in met 3 collages!
 Ik kan niet kiezen, dat weten jullie ondertussen wel....dus eerst een collage van m'n gewone posten van de afgelopen maand. Met de mooie give away van Sjaal met verhaal. En als je op Inge's facebookpagina kijkt (gewoon openbaar, ook voor niet facebookers) zie wat voor mooie spullen ze aan het kopen is aan de andere kant van de wereld. 


Verder was het een heerlijke zachte maand met de eerste bloemen uit de tuin en mooie genietmomentjes.


En gingen we naar Londen! We hebben genoten, de eerste 2 posten heb je al voorbij zien komen, nr 3 staat te trappelen dus morgen meer.

En dan ging ik natuurlijk weer op stap voor m'n Rotterdamse blog. Ik heb er al wat van laten zien maar nog heel veel mooie foto's op m'n laptop dus binnenkort ook daar weer veel leuks en moois te zien.


Tot ziens is maart. Gaat vast weer een heerlijke maand worden, maak er wat moois van!

8 opmerkingen:

  1. Geniet-collages noem ik dat, stuk voor stuk, van thuis, Londen en Rotterdam.
    Fijn weekend verder!
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda,
    Wat een prachtige collages. Ja, als je zoveel foto's maakt, omdat je zoveel onderneemt, dan wordt het heel moeilijk om te kiezen natuurlijk... Maar dat geeft niet, drie collages is wel drie keer zoveel genieten als anders natuurlijk....
    Geniet lekker van het weekend en daarna van weer een mooie nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, 3 collages! Heel verschillend allemaal.
    Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie banner!
    Je collages laten een veelzijdig mens zien..haha!
    MOOI♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie collage! Een leuke manier om ons mee te laten genieten van je mooie foto's ;)
    Ik wens je nog een hele fijne zondag..

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig hoef je niet te kiezen! Erg leuk die collages, mooie foto's. Zo wordt het gewoon een sort dagboek, heel mooi! Groetjes, Ilona.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jolanda, mooie collages, leuk dat je mij volgt, sinds een aantal weken heb ik een nieuw blog aangemaakt, omdat ik van mijn passie mijn beroep heb gemaakt en de blog dezelfde naam wilde geven als mijn vastgoed- en interieurstylingbedrijfje waar ik startend mee ben :-) vind je het leuk om me te komen volgen op verknochtstyling.blogspot.nl? En wil je het misschien ook aanpassen in je blogroll? Op de oude blog gebeurt nog weinig... Thanks en fijne ZONdag!

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...