dinsdag 25 maart 2014

Een klein weggevertje!

Zoals ik al eerder aankondigde....een klein weggevertje!
En dat is het superleuke blad Woonwinkelen van Libelle met daarin allemaal ontzettend leuke tips en adresjes op het gebied van woonwinkelen, en dat doen we toch allemaal graag:) Erin ook allerlei leuke shopadressen in Rotterdam die zelfs ik nog niet allemaal kende, en waar ik dus binnenkort een bezoekje ga brengen om jullie verslag te doen.
Daarbij krijg je een kaart met CS gedicht gemaakt voor de opening van ons nieuwe station en een vilten hartje van Sjaalmetverhaal.nl! Voor ieder wat wils dus.


Hoe doe je mee? 
Hele simpel: 
*volg Rotterdam through my lens, mijn andere blog met allemaal leuke Rotterdamtips en verhalen en vooral veel foto's. Maakt niet uit hoe je volgt, het kan nu al via blog, email, bloglovin of twitter!
*laat in je reactie hieronder weten hoe je me volgt en natuurlijk dat je mee wilt doen.
*ik zou het leuk vinden als je de give-way deelt.
Meedoen kan t/m woensdag 2 april.





12 opmerkingen:

  1. Succes met je weggever. Ik laat 'm deze keer even lopen. Maar hij is leuk voor de mensen die wat dichter in de buurt wonen. Tuurlijk onthoud (noteer) ik deze adresjes wel, voor áls ik eens in de buurt ben, altijd handig. Ik zag op je andere blog ook een hele leuke winkelstraat...misschien toch maar eens een dagje Rotterdam plannen...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke weggever, Jolanda!
    Ik volg je beide bloggen met veel plezier via blogger.
    Doe graag mee en zet hem op mijn blog.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Natuurlijk doe ik mee. Je weet vast wel dat ik beide blogs van je volg ;-). Ik zit achter mijn pc, dus ik zal je weggevertje meteen even op mijn blog linken.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda,
    Ik doe heel graag mee hoor, want het lijkt me een heel leuk blad. Mooie tips voor heerlijke uitjes...
    Ik volg je via je blog, ik zet een linkje op mijn blog...
    Ik wens je een heerlijke namiddag en avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend leuk! Ik doe graag mee :) Ik lees je Rotterdam-blog al een tijdje, maar was nog geen volger. Heb me nu aangemeld via Bloglovin. Ik zal de give-away ook delen op mijn eigen blog.
    Liefs, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk ! Ik doe mee. Ik volg je Rotterdamblog al vanaf het eerste uur.
    Prachtige foto's steeds.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk zeg doe graag mee hoor......fijne week ...spannend liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk, ik doe ook graag mee! Ben een groot fan van Rotterdamthroughmylens, stuur steeds linkjes ervan naar mijn familie in Rotterdam. Het inspireert mij enorm om mijn geboortestad opnieuw te gaan leren kennen, heb al een dagje Kralingen gedaan! (woon al jaren in het midden van het land)
    groet, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh wat een leuke giveaway!
    Ik doe graag mee en zal een linkje plaatsen op mijn blog :)

    Fijn weekend alvast!
    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Linkje is geplaatst: http://arjavangarderen.blogspot.nl/p/winacties-waar-ik-aan-mee-doe.html
      en ik volg je via de blog :)

      Verwijderen
  10. wat een leuke verrassing komt daar opeens voorbij .
    ik ga meteen aan mijn dochter vragen of zij het blad wil halen voor mij .
    kan ik inspiratie opdoen .
    mooi weekend gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lief van je Jolanda , maar ik doe niet mee hoor !
    Ik heb 'M al ! Mooie foto's heb je weer .
    Ik verheug mij enorm op weer zelf kunnen fietsen .
    Dan kom ik een kaartje in je brievenbus doen .

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...