zondag 23 maart 2014

Een kleurrijke ontmoeting op de Swanmarket



De 2e Swan Market in de Fenixloods is dit weekend. Ik was er zaterdag even.
Lekker droog tussen de kraampjes lopen en bijzondere dingen tegenkomen!



De loods is een mooie plek voor een evenement als dit, niet standaard, wel uniek en bijzonder. Past goed bij de Swan Market.



Ook Inge van 'Sjaal met verhaal',  stond er weer met een aantal vriendinnen. Op 2 kramen had ze haar nieuwe collectie liggen die ze de afgelopen periode persoonlijk in Thailand en Nepal heeft uitgezocht. Alles wordt met de hand gemaakt op een eerlijke manier. 


Zeer kleurrijk allemaal zoals je kunt zien, veel vilten spulletjes -ook voor kinderen- maar ook sieraden en prachtige sjaals. Ik kocht een dun fleurig exemplaar, lekker voor de zomer.
Leuk om je in het echt te zien en spreken Inge, waar een blog toch allemaal toe kan leiden!



Er is altijd genoeg leuks te zien maar ook de catering is dik in orde en net even anders!



 





 
 





De volgende is op 21 april, weer op de vertrouwde plek in het Museumpark.





14 opmerkingen:

  1. Geweldig leuke foto's, ik ben nog steeds niet geweest en het ziet er zo leuk uit. Ik ga het opschrijven voor 2e paasdag Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh wat leuk, dit ga ik onthouden! En dan die catering echt heerlijk, weer eens wat anders dan patat en loempia's.
    Wat een ontzettende leuk tekst op Sweet Dreams, ik ben echt dol op kaas dus hier kan ik erg om lachen.
    Mooie foto's heb je gemaakt!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben dit keer helaas niet geweest maar ook ik ben een fan van de Swan market lekker snuffelend en genieten van veel puur natuur. Ik hoop volgende keer weer te gaan. Maar gelukkig heb jij van deze keer prachtige foto's gemaakt en dus geniet ik daar even van.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda,
    Wat heb je er een geweldig leuke reportage van gemaakt. Heerlijke fleurige en minder fleurige spullen op zo'n markt. En dan die eettentjes... alleen daarvoor zou je er al willen zijn... Wat een leuke bijzondere tentjes, vooral die in de volkswagens, busjes en kevertjes... super.
    Ik wens je een heel fijne namiddag en avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke geniet foto's !!!.....leuk hoor fijne zondag liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hartelijk bedankt voor je foto's ik sta vaak met mijn handgemaakte kussens op fairs of braderieen en
    heel vaak zeggen mensen joh je past echt bij de swanmarket , maar nu ik foto's zie geloof ik idd dat
    ik erbij past, hartelijk bedankt :)
    ik ben trouwens 1 van de vele anonieme lezers die eigenlijk nooit reageren
    gr philomene lensveld
    www.philomenelensveld.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk en fleurig evenement! Je kijkt je ogen uit. En heel leuk die verschillende eet-standjes, hoe vindingrijk!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend leuke markt (alhoewel dat woord het gebeuren tekort doet)! Het ziet er allemaal ontzettend origineel uit. Vooral ook al die leuke (en lekkere!) eettentjes. Helaas niet bij mijn in de buurt maar anders zou het een leuk uitje zijn geweest!
    Alvast fijne week. Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi evenement en wat zijn er veel verschillende dingen.
    Het ziet er wel kleurig en gezellig uit!
    En al die oude auto's hebben ook wel wat.
    Misschien toch een keer een treinreis aan wijden?
    Je hebt mooie foto's gemaakt, Jolanda!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Jolanda,

    Het is mij gisteren uiteindelijk toch niet gelukt om te komen. Ik zie dat ik heel wat heb gemist!!! Leuke foto's!

    Fijne week toegewenst!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezelligheid daar kun je je wel een paar uurtjes vermaken.
    En natuurlijk mag je bij mij langs komen hoor om reeën te kijken Zou ik super gezellig vinden!
    Mocht je eens zin hebben aan een autorit van 2.5 uur van Rotterdam naar Enschede dan ben je van harte welkom
    koffie staat hier altijd klaar ennuuh daar de reeën vaak na het avondeten grazen mag je ook nog wel blijven logeren hoor!
    lieve groetjes Yolanda
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik hou niet zo van die grote drukke markten, maar al de lekkernijen die je laat zien, die vind ik dan weer wel heel leuk/lekker ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gezelligheid en leuke spulletjes en de catering vind ik helemaal geweldig!!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...