vrijdag 28 maart 2014

Lentekleuren, kom er maar in!

Ja, het is nu echt lente. 
De zomertijd gaat dit weekend in en over een paar dagen gaan we alweer aan april beginnen.



Met de komst van de lente, de natuur die groen wordt, het langer licht en de zon die weer naar binnen schijnt, krijg ik zin in kleur in huis!


******


Bij Lia nam ik pas deze koperen schaal mee net als het mandje van koperdraad. Ik blijf het koper zo'n leuke toevoeging in ons huis vinden. 



De vlinderkaart is gewoon van de H.ema en het vlinderdoosje kocht ik in Edam na de fair. 


Weer net even anders.... 


Dit weekend blijven we natuurlijk niet binnen zitten maar gaan we er lekker op uit en genieten van de lentezon.
Maar 's avonds als het fris is gaan de kaarsjes weer gezellig aan.
Een heel fijn weekend allemaal!


ps, je kan nog meedoen met het weggevertje: een magazine met leuke woonwinkeltips op allerlei plekken in Nederland.


16 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda,
    Ik kan zo genieten van al die kleuren in het interieur....... bij een ander. Zelf heb ik alle kleur weer het huis uit gedaan, ik werd er zelf onrustig van... Dus hier alleen maar naturellen, witten en grijzen... en ik vind het prima. Zelfs de bloemen zijn weer wit... het rood heb ik goed verstopt nu...
    Maar bij anderen vind ik het dubbel en dwars genieten van kleur in huis. En zo is het goed!
    Ik wens je een heerlijk weekend, geniet ervan....
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja,het belooft een mooi zonnig weekend te worden.
    Je kleurtjes in huis zijn echt heel leuk.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig bij je in huis met de kleurtjes, Jolanda!
    Ik ben ook wat aan het experimenteren met kleur om de vrolijkheid van het seizoen.
    Dat koper is echt een nieuwe kleur in het interieur. Je ziet het steeds vaker.
    Geniet lekker van het weekend en de langere dagen!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke vrolijke kleurtjes en met het mooie weer in het vooruitzicht kan mijn weekend niet meer stuk.

    Lieve groet,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke kleurtjes...daar word ik vrolijk van!

    Wens jou ook een heerlijk weekend!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je vlinder-kaartje zo lief! Wat een mooie kleurtjes. Ik beperk me ook met de kleuren thuis, hoofdzakelijk wit, grijs, hout en groenig blauw (aqua) en de laatste tijd ook steeds meer zwart (mmm, eigenlijk dus toch nog veel) , maar bij anderen vind ik het altijd vrolijk staan.
    Dit weekend de klok vooruit, een uur korter slapen, maar 's avonds lekker langer licht. Heerlijk!! Lente!!!
    Fijn weekend!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Met dit heerlijke weer krijg je inderdaad zin om kleur in huis te halen. Daar ben je prima in geslaagd. Toch hebben we nu wel de verwarming en de kaarsjes aan, 's avonds koelt het nog flink af.

    Fijn weekend. Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig hoor de kleurtjes zo......lente in je huis....liefs van mij...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk zo de kleurtjes Jolanda..
    Lekker van genieten..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. We hebben allemaal de lente in het hoofd :-) Heerlijk! Al laat ik de kleur toch liever buiten..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gezellig hé al die kleurtjes in huis.

    fijn weekend.
    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk dat je elke keer weer iets van koper vindt wat zo goed bij de rest past. Geniet van je thuis-sfeertje en je weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik moet nog wel erg wennen aan koper. Ik heb twee antieke koperen kandelaars. Afgelopen kerst heb ik ze te voorschijn gehaald maar ze staan nu weer in de kast. Koper heeft iets 'ernstigs', ik vind het heel moeilijk om te combineren. Bij jou staat het mooi zo.
    Fijne zondag,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk die vlinder accenten! Lekkere voorjaarsbode.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk kleur in huis,ziet er sfeervol uit,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...