zaterdag 22 maart 2014

Wat een mooi begin van de lente!



Heerlijk al die voorjaarsbloemen in huis, in het blauwe vaasje wat hyacintjes en helleborus uit de tuin.


De tulpen van onze grote kruidenier, je wordt er vrolijk van. 
Langer licht, de zon die schijnt, weg wollen truien en lekker in de tuin rommelen met de deur open. Wat hebben we er weer een tijd op moeten wachten.


Nu is het weer even wat frisser maar de zon maakt veel goed, hopelijk gaan we die vandaag ook weer zien.


Ik ga vandaag naar de SwanMarket in de Fenixloods en heb daar ook een ontmoeting met Inge van 'Sjaal met verhaal' die er staat met allemaal nieuwe spulletjes die ze meenam uit Nepal en India.
M'n camera gaat ook mee want jullie vinden het vast leuk om ook een kijkje te kunnen nemen en ik ga ook weer wat foto's maken voor m'n Rotterdamblog.
Beide blogs zijn nu ook te volgen via Twitter: @Jolanlelieveld, dus voor de volgsters die geen blog hebben, meld je aan. M'n Rotterdamfoto's worden ook lekker geretweet, een hele nieuwe wereld voor me.
Binnenkort een klein weggevertje om dit te vieren:)






13 opmerkingen:

  1. Met dit mooie weer ben ik sowieso vaker in de tuin te vinden. Elke keer zie ik weer een stukje groen ontluiken...ik vind het zo'n heerlijk seizoen.

    Binnen heb ik momenteel geen bloemen of bollen, maar gelukkig kan ik bij jou mijn hart ophalen ;-).

    Veel plezier op de SwanMarket en een fijn weekend! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die eerste foto vind ik erg mooi gemaakt en geeft een mooi sfeervolle sfeer weer!

    Fijne dag,
    miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij omarmt de lente niet alleen in je tuin ,maar ook zeker in huis! Vanwege de kluswerkzaamheden hier momenteel geen lentebloemen in huis, maar ik geniet gewoon op jouw blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk de lentesfeer in huis♥
    Je ranonkel in de banner is zo mooi!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd gezellig dit soort kleine bosjes op de vaas ;) Wij hebben voor het eerst in lange tijd weer bloesem takken op de vaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het komt er hier nu even met bakken uit, dus een gezellige bos tulpen op tafel zou een stuk gezelliger zijn geweest. Misschien dat huisbakker die straks spontaan mee brengt. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jolanda,
    Heerlijk al die lente uitspattingen. Wie wordt daar nou niet vrolijk van... Prachtige plaatjes weer!
    Geniet lekker van de Swanmarket. Ben heel benieuwd naar de foto's....
    Heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt lente bij je.
    En ja,we zijn al echt verwend geweest,met
    de mooie dagen.

    Fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie fotos hoor van al die heerlijke lentebloemen.. liefs sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jolanda,

    Het ziet er gezellig bij je uit! Leuk al die kleine vaasjes met bloemen! Uiteindelijk ben ik vandaag niet meer naar de Swan Market geweest. Ten ik terug kwam uit de stad was het helaas al te laat. Heb je mijn dochter nog zien staan? Ik ben benieuwd naar je foto's. Ik zie ze vast en zeker ook op Pinterest voorbij komen.

    Fijne zondag!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het word tijd dat ik ook eens wat lentebloeiers in huis haal, maar ben de laatste tijd zo druk dat ik amper tijd heb om eens lekker te zitten.
    Pfff, geniet gewoon even van jou bos haha....
    Fijn weekend
    Liefs lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk genieten van het favoriete seizoen met mooie voorjaarsbloeiers.
    Lieve groet Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig, die voorjaarse bloemtjes in huis!

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...