zaterdag 19 april 2014

Fijne paasdagen!



13 opmerkingen:

  1. Ik wens jouw ook een heel fijn paasweekend =)

    Liefs Michelle
    PS: Door een fout is de verlenging van mijn domeinnaam niet gelukt.
    Hierdoor blog ik tijdelijk weer verder op www.kersenbloesems.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Jolanda,

    Nog ontzettend bedankt voor het lieve kaartje dat ik van jou en Lia voor mijn verjaardag heb ontvangen! Ik verheug mij al op de verassing :-) Ik wens jou en je gezin ook hele gezellig Paasdagen toe!

    Liefs van Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda,
    Ik wens jou en je gezin ook een heerlijk paasweekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een pracht van een header Yolanda!
    En een heel mooi schaaltje met bloemen, helemaal Pasen.
    Fijne paasdagen ook voor jou.
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens jou ook heel fijne Paasdagen Jolanda.
    Lieve groeten van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne paasdagen jolanda.
    Enne...alle britten hebben een kleur die heel goed in ons interieur zouden passen hihi...
    Maar zijn echt gekozen om hun lieve karakter.

    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele fijne Paasdagen, Jolanda! Ga lekker genieten...het beloofd mooi weer te worden.

    Liefs, Helena

    Liefs, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Jolanda, ik wens jou ook nog een fijne dag toe, hopelijk met mooi weer, en een beetje zon erbij. Groetjes van mij, Riet..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. HET IS ALWEER BIJNA MEI ! Het jaar vliegt voorbij Gelukkig hebben we altijd jouw foto's !

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...