vrijdag 4 april 2014

Geel experimentje

Bij Lia kocht ik pas dit kleine schaaltje, handgemaakt door mensen met een verstandelijke beperking van Orion. Ze had de schaaltjes in verschillende kleuren maar ik zocht al langer iets voor op de plank in mijn (vanille)gele keuken dus deze kleur was perfect! 
De tulp en narcisjes zijn uit de tuin. Camera erbij en proberen maar....











Een geslaagde sessie vind ik zelf.
 Ik heb een winnaar getrokken voor m'n weggevertje.....
Mail me even je adres dan gaat het woonblad binnenkort op de post, veel plezier met alle woonwinkeltips!


Hebben jullie al weekendplannen? Ik wel: een bijzondere fietstour door mijn eigen stad langs allerlei gebouwen van Rem Koolhaas (camera gaat natuurlijk mee) en een bezoekje aan onze jarige schoondochter. 
Verder hopen we toch nog even de zon te zien en erop uit te kunnen gaan voor een strandwandeling.
Geniet van het weekend!



14 opmerkingen:

  1. Mooi hoor...prachtig gedaan !!! geniet van een heerlijk weekend...liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda,
    Wat een mooie foto's van een heel mooi schaaltje. Felicitaties voor Clarieke....
    Ik wens je een heerlijk weekend en hopelojk zien we inderdaad de zon ook weer terug...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad geweldig geslaagd Jolanda. Mooi al dat geel.
    Fijn weekend!
    Lieve groet van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh that little yellow bowl is a beauty...bringing sunshine indoors!

    Have a wonderful weekend, and please do take lots of photographs on your architectural tour. I would love to see pictures of those buildings.
    (I've had the past five days off, and so I will actually be returning to work on Saturday and Sunday...it's been grand having a bunch of days off, so I really don't mind working on the weekend.)

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's! Je sessie is meer dan goed gelukt.
    Ik wens je een fijn weekend! Je hebt leuke plannen dus dat gaat vast en zeker wel lukken.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gele bloemen vind ik echt zonnestraaltjes.
    Mooi hoor.
    En de winnares :
    Proficiat.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je foto's zijn prachtig geworden, ik vind dat geel op geel echt schitterend, alleen al om het feit dat het eens iets anders is, geel wordt toch vaak gemeden.
    En zondag.......wij krijgen 25 mensen, vrienden en familie, te eten, ik maak maar een buffet. Veel werk, maar ook zo leuk om te doen.
    Fijn weekend met een beetje droog weer tijdens de fietstour en de strandwandeling.
    Groet, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Joepie! Wat een gelukje :) Ik ga je meteen mailen!
    Ik vind de gele schaal schitterend! Die bus erachter trouwens ook!
    Liefs, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig gelukt hoor Jolanda :)
    Ik vind dat geel toch wel lekker vrolijk.
    Dat belooft een goed weekend te worden, veel plezier.

    Lieve groet, MJ

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie post en een prachtige manier om de mooie gele schotel bewonderen. Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk is dat he, een beetje met kleur spelen!
    Je hebt prachtige foto's gemaakt!
    En kleur maakt toch wel vrolijk!
    De felicitaties voor Clarieke.
    En ik wens je een heel mooi weekend!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik kom hier helemaal in paasstemming met het vrolijke geel. Een mooi schaaltje heb je bij Lia gekocht.

    Wat leuk dat Clarieke de give away gewonnen heeft. Voor haar mijn hartelijke felicitaties.

    Fijn weekend, geniet ervan! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je experiment is gelukt! Heerlijk al dat geel, zo'n zonnige kleur.

    Lieve groet,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. beetje laat :)
    Mooie gele post!
    Eindelijk weer eens begonnen, natuurlijk bij jou, met bijlezen!
    Ga nu naar Rotterdam......
    liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...