donderdag 17 april 2014

In de bloemen gezet!


Vandaag werd ik verwend met dit mooie boeket door de de directie van de school waar ik werk. Dikke zoenen en een mooi boeket op Secretaressedag. Het is ieder jaar weer leuk!


En nu extra leuk met het lange paasweekend voor de boeg... kan ik er lekker van genieten.


En ze zijn ook voor jullie om jullie te bedanken voor de leuke reacties op m'n vorige post. Van trouwe volgsters die op vrijwel iedere post een lieve reactie achterlaten maar ook van lezers die ik wat minder goed ken. Leuk dat je reageerde!


Tegen de muur hangt een klein oud kastje.


De haakjes eronder nodigen uit om er leuke dingen aan te hangen. Nu hangt er een hartenkrans die ik maakte van buxusafval van een enorme buxusstruik die ik rooide omdat ie echt te groot werd.


Ik wens jullie een heerlijk lang weekend!





21 opmerkingen:

  1. Heerlijke verwennerij, lekker van genieten. Een prachtig kastje.
    Fijn paasweekend,
    lieve groetjes, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verwennerij, ik zou willen dat ik nog werkte ;) Maar ja een mens kan niet alles hebben... met vervroegd pensioen zijn is ook een beetje verwennerij. Geniet maar heerlijk van die prachtige bos bloemen.

    Ik wens je hele fijne Paasdagen toe.
    Liefs,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi boeket hoor.....ben blij dat vandaag er weer op zit!...pffff wat een drukte....fijn weekend liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi boektje.
    leuk al dat verwennen
    en prachtige foto's
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto en wat een mooi boeket! Een fijn paasweekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig boeket! Fijn paasweekend!
    Liefs, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig boeket, Jolanda! Toch wel mooi als je een keer per jaar extra in het zonnetje wordt gezet om wat je doet!
    Geniet er heerlijk van.
    Je hart staat ook heel leuk daar aan het kastje.
    Ik wens je mooie Paasdagen!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat lief dat je zo'n mooi boeket gekregen hebt, blijkbaar had je het dik verdiend.

    Ik wens jou ook een heel fijn paasweekend. Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Jolanda, wat een mooi boeket heb jij gekregen. wel leuk hé om 1 keer in het jaar op deze wijze in het zonnetje gezet te worden, geniet er maar van. Ik wens je fijne paasdagen toe en groetjes van mij, Riet..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat je dan in het zonnetje wordt gezet! Wat een mooie bos bloemen!
    Geniet van een heerlijk lang paasweekend!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterend boeket is dat.
    Een echte blikvanger.
    Leuk initiatief is secretaresse-dag trouwens.

    Ook voor jou een fijn paasweekend toegewenst
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je een prachtig boeket gekregen. Mooi met die vrolijke kleurtjes.
    Je muurkastje is ook zo leuk!
    Ik wens je een fijn paasweekend.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi boeket heb je gehad...altijd keuk een beetje waardering.
    Fijne Paasdagen Jolanda.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps..ik zie een foutje...moet natuurlijk.....LEUK...zijn.

      Verwijderen
  14. Hoi Jolanda,
    Wat een prachtig boeket heb je gekregen! Daar zul je zeker van genieten!
    Ik wens je een heerlijk paasweekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk om zo gewaardeerd te worden, toch? Mag je baas ook vaker doen, dan alleen op secretaresse-dag, vind ik!
    Ik vind je hartje zo leuk! Staat (of beter gezegd, hangt) heel leuk aan dat mooie kastje.
    Fijne paasdagen!
    liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je een schattig kastje zeg, idd leuk om iets aan te hangen!
    En door zo'n bos bloemen voel je je wel gewaardeerd denk ik.

    Fijne paasdagen.

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Om even te laten weten dat ik langs ben geweest (op je blog).............
    Fijne Paasdagen.
    liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie bos bloemen prachtig wat een fijn gevoel .

    Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterende bloemen kreeg je en wat ziet je huis er toch gezellig uit,fijne paasdagen,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Stiekem toch leuk dat secretaressedag in ere wordt gehouden. Jij hebt een geweldig mooi boeket gehad!

    Groetjes en fijne paasdagen,
    Colin

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...