woensdag 23 april 2014

Naar de bollen!

Op paaszaterdag besloten we naar Katwijk en de Bollenstreek te rijden. We wilden een fietstochtje maken maar het was best fris in Rotterdam en zwaar bewolkt en ik had een kapotte fiets dus hebben we de auto genomen.
Hoe dichter we bij de kust kwamen hoe blauwer het werd! Na een strandwandeling en een terrasje, reden we door op zoek naar mooie bollenvelden...en die vonden we. Wat een prachtige kleuren hebben de tulpenvelden, super om mooie foto's te maken.







 





 




Wat een kleurenpracht! We hebben echt genoten van deze heerlijke middag.



12 opmerkingen:

  1. Hier krijgen we nooit genoeg van, wat is Holland toch mooi met z´n bollen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zucht zucht zucht zo mooi! Wat is dit toch prachtig. Bij ons in de buurt heb je dit niet.
    Je hebt er ook schitterende foto's van gemaakt! Fijn dat je dit even met ons deelt. Zo vergeten we niet hoe mooi Nederland toch is.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een kleurenpracht.
    Het spat van mijn scherm af.
    Dat is GENIETEN in hoofdletters.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thank you so much for this tulip feast!

    I am so lucky to have memories of views from a train window of vast spans of Dutch tulip blooms. It was way back in 1982, but the memory is so vivid. xo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een PRACHT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat mooi! Ook dat hebben we niet, hier in Limburg (ook geen strand : ( ). Dus van deze foto's geniet ik extra.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jolanda, wat was je dichtbij zeg... nou ja, Katwijk ligt toch nog altijd een halfuurtje rijden van hier hoor... maar de bollenvelden... heerlijk hè?
    Je ziet dat er veel meer mensen op dat idee waren gekomen...
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Op één of andere manier wil het tussen de bollen en mij gewoon niet zo. Te veel, te fel, ik weet het niet. Misschien gewoon ook eens naartoe rijden om het in levende lijve te aanschouwen.
    Mooie foto's, dat dan weer wel.
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig gezicht lijkt me dat! Toch misschien binnenkort maar eens wat bollen velden opzoeken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Jolanda, ja wat zijn ze mooi hé die velden. Wij wonen er bijna tussen in en dan ga je het heel gewoon vinden, maar toch blijft het ieder jaar weer mooi om te zien. Ik wens je nog een fijne dag en groetjes van mij, Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...