dinsdag 1 april 2014

We vliegen april in...



Maar niet zonder een terugblik op de maand maart. Wat een heerlijke maand, de lente begon vroeg en we genoten er allemaal van. Kleur en bloemen hebben dan ook de boventoon in m'n collage. In huis en buiten en ook bij mijn uitstapjes naar de kwekerij in Zaltbommel, het Aboretum, de Swanmarket en onze fietstocht in de Betuwe.
****
Mijn 2e collage is de Rotterdamse, op m'n blog Rotterdam through my lens, veel meer foto's van de opening van het mooiste station van Nederland:) Maar ook van Katendrecht bij de Swanmarket, Kralingen en een waanzinnig dakpark.
Je kan trouwens nog even meedoen met mijn giveaway en een superleuk woonwinkelblad winnen, klik hier maar even. De winnaar trek ik vrijdag.


En vandaag gingen we op zomerse wijze april in, het wordt vast weer een hele mooie maand!




10 opmerkingen:

  1. Mooie collages van een mooie maand. Wat mij betreft mag april inderdaad ook net zo mooi zijn, we genieten zó van het fraaie lenteweer.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige collages, wat hebben we dit jaar een geluk met het weer, geeft toch extra fleur en kleur.
    Groet, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo jolanda, nou je collage is weer super mooi, maar dat kan haast ook niet anders he met dat mooie weer, en alles zo mooi in bloei gekomen. hopelijk wordt april ook een mooie maand en kunnen we genieten wat er dan allemaal te voorschijn komt. ik wens je een fijne week en groetjes van mij, riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda,
    Wat een mooie collages weer zeg... die zien er super vrolijk uit. Als je niet vrolijk was, zou je het spontaan worden bij het zien van deze platen...
    Ik hoop dat de nieuwe maand ook weer zoveel moois mag brengen...
    Ik wens je een heerlijke verder week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja,april begint in ieder geval ook weer goed.
    Je collages zijn weer prachtig.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt er weer een mooie collage van gemaakt. Wat was maart lekker zonnig. Hopelijk houden we dit ook vast in april. Het begint al goed!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Volgens mij, Jolanda, vliegen we in een straaljager, zo snel gaat de tijd!
    Mooie collages heb je gemaakt, het blijft leuk om zo even terug te kijken.
    En het was ook een maand van intens genieten!

    Ik heb een vraag: hoe krijg jij de link op je bloglovin teller? Ik heb het twee keer geprobeerd, eindeloos gecontroleerd of elke punt en komma en letter goed overgeschreven en in het vakje HTML/Javascript kwam. De teller is wel op mijn blog gekomen, maar er zit geen link op.
    Misschien heb je een tip voor mij dat ik iets vergeet?
    Alvast dank je wel!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mij betreft eind april weer zo'n zonnige collage, dan hebben we weer zo'n mooie maand gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige collages Jolanda. Van jouw foto's wordt ik altijd blij. Wat laat je ons nogsteeds heerlijk meegenieten van jouw prachtige plaatjes. Nou ik ben weer terug en hoop je weer te kunnen volgen. warme groet, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...