dinsdag 27 mei 2014

He he, eindelijk....

Eindelijk weer even tijd voor een blogpost hier. De laatste tijd zo druk met veel leuke dingen dat het er maar niet van komt:)


Zo was ik vrijdag ook eindelijk weer eens bij Lia in de winkel. Even bijpraten over haar cruise, tussen het helpen van de klanten door, want er is altijd veel aanloop in haar winkel. Ik was trouwens onderweg naar een leuk evenement, maar daar straks meer over. 
Eerst weer een blik in House of Seasons?





Lia is een kei in het maken van mooie sfeertjes en leuke hoekjes. En ze heeft 2 mooie etalages waar ze zich op kan uitleven. En ze zijn zo helemaal van nu!









 
 

Maar mooi aardewerk en brocante glas vind ik ook altijd een mooie combinatie.

En wat vinden jullie van deze schatten voor de kleintjes....al gaan ze ook wel eens met de groten mee naar huis.
 



Genoten? Ik wel toen ik er was. Het is er gezellig en er is altijd wat nieuws te zien, en nu dus heel veel want ik was een tijdje niet geweest.

Ik was onderweg naar de Kralingse Plas waar afgelopen weekend een mooi Fries evenement was nl Skûtsjesilen.



Op mijn Rotterdamblog meer mooie foto's van dit evenement.
Ook was ik in de Markthal ofwel de Rotterdamse Sixtijnse Kapel. Wil je weten waar deze bijnaam vandaan komt, kom maar eens kijken.
Ik was druk met leuke dingen doen in mijn eigen stad en met fotograferen....maar veel foto's maken betekent ook veel achter de computer om ze uit te zoeken en te bewerken.
En om mooie blogposten te maken voor Rotterdam through my lens, en er komen er dus nog velen aan.

We maken ons op voor een heerlijk lang weekend, ik hoop dat de zon weer door gaat komen en we buiten kunnen genieten!






10 opmerkingen:

  1. Lieve lieve Jolanda, wat heb je er weer een mooie post van gemaakt!
    Je bent ECHT mijn favoriete HOUSEfotograaf.
    Ik krijg het er nooit zo mooi op als jij!
    Dus zullen we er eens een echte maandelijkse opdracht voor mijn blog van gaan maken????
    Nu ga ik even naar je andere blog kijken.
    Misschien zien we elkaar vrijdag nog wel even in de Laurenskerk?
    Ik ga na de winkel en jij?
    Liefs en heel heel erg bedankt!
    ik ga linkjes maken......
    liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Owww... ik zie genoeg spulletjes die hier ook héél leuk zouden staan! Mooie foto's ook van al die boten, toen was het nog mooi weer. M'n zoon heeft zeilweekend, maar ik hoop dat het er dan beter uit gaat zien dan nu, wat een sombere bedoening!
    Fijne dag!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Frisse kleuren in de winkel bij Lia en je hebt er mooie foto's van gemaakt. Als je er een tijd niet bent geweest, staan er weer zoveel nieuwe en mooie spullen.

    Ik wens je een fijne dag...hier komt het met bakken uit de lucht, maar vanaf vrijdag schijnt het beter te worden. Dauwtrappen doe ik morgen dus maar in bed ;-).

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijkheid om zo nu en dan te kunnen binnen vallen bij Lia, een snoep winkel voor grote mensen :) Ik heb weer genoten van je Rotterdamse plaatjes, prachtig in beeld gebracht!

    Lieve groet,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jolanda,
    Wat een heerlijke genietpost van alle moois bij Lia... Wat een fantastische winkel heeft ze, zo jammer dat ik zowat wel een uur in de auto moet om er te komen... En ik blijf genieten van de foto's van de boten.. Super!
    Fijne dag, ondanks de nattigheid...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor mij is zo'n winkel vol mooie kleine spullen geen pretje momenteel. Al die prikkels.. er is zoveel te zien. Maar van je foto's geniet ik mee, ik bekijk ze rustig stuk voor stuk ;-) Die witte origami vogels zijn gaaf zeg, van aardewerk volgens mij? Ik wens je een fijn hemelvaartsweekend Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat jammer dat je zo ver weg woont van zo'n mooie winkel als van Lia.
    Ze heeft altijd zoveel leuke spullen.
    Genoten van je foto's!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige foto's van Lia's leuke winkel, die sfeerhoekjes zijn meesterlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij weet wel hoe je iets mooi op de plaat kunt zetten. Prachtige sfeer weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O o o wat mooi die winkel! Zucht...zo ver weg voor mij! Wat gaaf, ik zou er zo heen willen! Leuke activiteiten heb je ons laten zien! Dat was genieten! Groeten, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...