zondag 18 mei 2014

I'm in the garden!





Wat is het weer genieten in ons kleine stadstuintje. Alles komt tot groei en bloei. De buien van vorige week waren welkom maar nu mag de zon weer blijven schijnen van mij. Onze tuin is niet te gestructureerd zo op het eerste gezicht. Maar ik heb er wel ideeën over:) Niet alles mag erin, geel daar hou ik niet zo van al staat er wel een rij vrouwenmantel langs het terras. De rode roos staat er al vanaf het begin in en dat is in september dus al 25 jaar. Hij bloeit ieder jaar rijkelijk en meestal begint dat op de eerste dagen van juni, de verjaardag van onze dochter. Dit jaar bloeit de roos nu al, onze dochter heeft het dus nog kunnen zien want vanmorgen hebben we haar naar Schiphol gebracht voor een maand Zuid Afrika. Ze gaat er vrijwilligerswerk doen in een weeshuis in Durban en in de weekenden mooie excursies maken. 






De salomonszegel en de witte roos hebben bezoek. We hebben ook een iniminie vijvertje met een gele lis die voor het eerst bloeit ! Ieder dag is het weer genieten in de tuin. Dus deze week na het werk, s middags lekker de laatste zonnestraaltjes oppikken .



Fijne week weer allemaal!





11 opmerkingen:

  1. Wat heb je al veel kleur in de tuin, Jolanda! Dat moet hier nog echt op gang komen, geloof ik ;-). Het is inderdaad genieten, ik zit nu ook nog buiten. Wat mooi dat je dochter vrijwilligerswerk gaat doen, een maand is voor jullie nog te overzien. Ik hoop dat het voor haar een hele bijzondere ervaring zal worden, waar ze met veel plezier op terug kan kijken.

    Een fijne week. Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bijzondere tijd gaat Eva tegemoet!
    En wat ziet je tuin er mooi uit, het was echt een dag om van te genieten!
    Net zomer :)
    tot snel
    liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijne tuin heb je toch!
    Ja, dat is nu heerlijk om te genieten.
    Wat een mooie reis maakt je dochter! Een mooie onderneming en ook een mooi ervaring, denk ik.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja,heerlijk hè,dat we weer buiten zo kunnen genieten.
    Je tuin ziet er prachtig uit.
    En wat een avontuur voor je dochter.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat staat je tuin mooi in bloei zeg. En wat een kleuren.
    Je zal je dochter wel missen, maar een ervaring voor haar rijker.
    Gr. Jac....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jolanda,
    The garden is the place to be!! Wat een heerlijke tuin, met zoveel moois al in bloei. Dit is genieten hè?
    Ik wens je een heerlijke nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk hè om een tuintje te hebben. De onze is ook niet groot maar ik zou niet zonder kunnen.
    Wat ontzettend leuk wat je dochter gaat doen! Mooi werk doen en ook nog een prachtig land bezoeken.
    Ik las dat jou dochter in juni jarig is. Mijn dochter wordt in juni 21 jaar, volgens mij zijn ze dus even oud.
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige tuin! Dat is natuurlijk genieten op zon dag als vandaag en gisteren. Hopelijk komen er nog een paar dagen.
    Wat goed van je dochter om vrijwilligerswerk te gaan doen, een mooie combinatie om wat van de wereld te zien en iets positiefs te doen!
    Maar....moeders zal haar wel missen!

    Groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heerlijke tuin, geniet er lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geen wonder! Natuurlijk ben je met dit weer in deze mooie tuin. Volop genietend! Ik ben nu ook meestal in de tuin te vinden, er is altijd wel wat te doen. En soms moet je niets doen, alleen maar zitten in een heerlijke tuinstoel en om je heen kijken en genieten van al het moois wat de natuur bedacht heeft.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig stadtuintje heb je! Heerlijk al die kleuren bij elkaar. Ik probeer ook altijd het geel zoveel mogelijk uit de tuin te houden, maar de gele lelies en de vrouwenmantel staan er toch tussen omdat ze gewoon mooi zijn. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...