vrijdag 2 mei 2014

Op een mooie dag....

En het was een mooie dag toen we niet lang geleden naar het strand gingen in Katwijk. We reden met zware bewolking weg uit Rotterdam en hoe meer we richting kust gingen, hoe blauwer de lucht werd. Wat een cadeautje!

 

Gewoon even lekker lopen en genieten van het ruisen van de zee, de meeuwen en het uitzicht. 

 



 


Een aantal surfboarders die het echt nog moesten leren:) 



 We werden helemaal verliefd op de strandhuisjes die er staan, wat moet het fantastisch zijn om hier een paar dagen te zitten en wakker te worden met de zee voor je neus en s avonds de zon in de zee te zien zakken....




Wij genoten nog even verder op  een terrasje, met appeltaart en de zon op ons gezicht!  




14 opmerkingen:

  1. Zon, zee, strand, zeesterren, meeuwen, prachtige strandhuisjes en iets lekkers op het terras... ik heb gesmuld van je post!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie foto's,Jolanda.
    Heb in Katwijk familie wonen.
    De vuurtoren daar vind ik ook zo mooi.
    Heel karakteristiek.

    Fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verassing als je met zware bewolking van huis gaat en zo'n stralende dag tegemoet gaat. Mooie foto's Jolanda!

    Fijne avond!
    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, de zee!
    Wat een prachtige foto's!
    Wil je niet een keer zo'n huisje proberen? Zal wel peperduur zijn zo eersterangs.
    Wat een genieten zo'n dagje!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie hadden een mooie dag om naar het strand te gaan! Prachtige foto's! Ik ben al een tijdje niet geweest. Ik vind het altijd heerlijk om te gaan, maar het zal nooit meer zo zijn als het was.

    Een fijn weekend!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige wandeling langs de kust. De Be strandhuisjes zou een geweldige plek om te ontspannen en genieten van het uitzicht zijn! Zijn er meestal zo veel schelpen op het strand? Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jolanda,
    Dat blijft toch aantrekken hè, het strand. Het is alweer een aantal jaartjes geleden dat ik in Katwijk was, het is een heerlijk dorp. Heb je ook de oude boot gezien, vlak bij de kerk...?
    Die huisjes op het strand heb ik nog nooit gezien, ik denk dat ik binnenkort toch maar weer een keer die kant op moet gaan... zo leuk!
    Ik wens je een heel mooi zonnig weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijke zeepost! Ik krijg weer kriebels en het moet nu niet lang meer duren, ik moet er weer heen!
    Fijn weekend,
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's! Mooi zijn die zeesterren, je hebt er prachtig weer gehad zo te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi die zeesterren zeg! Die heb je toch wel meegenomen hé!! je kunt ze prima laten drogen. Leuk voor zomerdecoratie.
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fantastisch beeld van die huisjes! Zullen die verhuurd worden? Of zijn er daadwerkelijk geluksvogels die zo'n huisje hebben?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk! Ik ben gek op het strand!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijke reportage heb je er van gemaakt !
    Zon , zee en strand wat wenst een mens zich nog meer !
    Lieve groet ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...