zaterdag 31 mei 2014

Vliegen....


Wat een mooie dagen hadden we in mei....
De tuin en de natuur klapten uit elkaar en het was genieten van al wat groeit en bloeit.
We fietsten in een Holland landschap in de omgeving van Marken en Volendam en ik maakte deze maand heeeeeel veel foto's in Rotterdam.
Mijn dochter vertrok voor een maand vrijwilligerswerk in Durban, Zuid Afrika en ze heeft het er zo naar haan zin dat ze een maand er aan vast plakt. Half juli komt ze nu terug.
Wat gaat juni ons weer brengen?


5 opmerkingen:

  1. Mooi zeg, dat je dochter vrijwilligerswerk in Zuid-Afrika doet. Van welke organisatie gaat het uit?
    Mijn dochter heeft weleens geholpen in een kindertehuis in Kenia. Dat vond ze ook erg fijn.
    Ja wat gaat juni ons brengen? in ieder geval het begin van de zomer!
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige vogelvlucht, Jolanda.
    Het gaat wel steeds erg snel hoor. Soms schrik er ervan als het al weer zover is.
    Maar je hebt weer een mooie maand gehad.
    Fijn dat je dochter het zo goed naar haar zin heeft. Ik weet niet of jij daar ook zo blij mee bent? Maar ze zal vast heel wat ervaringen rijker zijn als ze weer thuis komt.
    Mijn maandoverzicht zet ik er nu op. Jammer dat zo weinigen het meer doen.
    Een mooi weekend nog!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was een mooie maand!
    En wat hebben we hem gezellig afgesloten gister in de Laurenskerk!
    Op naar JUNI!
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De maand mei is alweer voorbij, het is inderdaad omgevlogen. Je hebt er een mooie collage van gemaakt. Wat fijn dat het je dochter daar zo goed bevalt!

    Nog een fijn weekend. Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi dat je dochter vrijwilligerswerk doet, mijn zoon heeft ook een jaar of 5 iedere zomer vrijwilligerswerk gedaan voor World Servants in o.a. Brazilië en Haïti. Een hele ervaring voor ze!
    Mooie collage weer en nu op naar de maand juni, ik hoop dat deze maand ons in ieder geval veel zonnestralen zal brengen:)

    Fijn weekend nog,
    liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...