zondag 22 juni 2014

Dat gaat naar Den Bosch toe...

En niet voor het eerst want ik heb hier jaren gewoond en ben er opgegroeid. Maar zaterdag had ik mijn camera mee genomen met een speciale reden dus heb ik als een echte toerist door deze, voor mij zo vertrouwde, stad gelopen.



Het is druk op zaterdagmiddag bij de rondvaartboten, deze gaan gedeeltelijk onder de stad door en zijn echt een aanrader. Wel ruim van te voren reserveren.
Ook de terrassen zitten vol op deze heerlijke eerste dag van de zomer.

 


 

Ook hier zijn ze klaar voor de Oranje wedstrijd van maandagavond.


En deze winkel is wel heel creatief aan de gang gegaan met de kleuren van de vlaggen! 

 

Genoeg oude pandjes en pleinen om van te genieten.


Natuurlijk lopen we ook nog even de St Jan in. Daar krijg ik nooit genoeg van.  

 






Weer buiten op de Parade blijkt er een autorally te zijn geweest met allerlei oldtimers. Mooi gezicht.






s Avonds eten we met mijn familie in het leukste straatje van Den Bosch, de Korte Putstraat en ik zie dat ik weer geen goede foto hiervan heb gemaakt:(
Mijn ouders zijn 50 jaar getrouwd en we hebben heerlijk buiten kunnen eten, je waant je er in een mediterraanse stad.


Een mooi eerste zomerdag dus.
Ik merk dat er wat minder geblogd, gekeken en gereageerd wordt. Ik ga over een maand pas op vakantie dus ga voorlopig nog even lekker door, hier en op mijn Rotterdamblog. Ik heb nog ideeën en foto's genoeg:)
Fijne week weer.






9 opmerkingen:

  1. Allereerst van harte gefeliciteerd met het 50-jarig huwelijksfeest van je ouders. Gezellig dat jullie dat met een etentje hebben gevierd en dat dat buiten kon plaatsvinden.

    Den Bosch vind ik ook een sfeervolle stad. Ik kom er te weinig, maar de keren dat ik er was, is mij prima bevallen.

    Een fijne week! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met het 50-jarig huwelijk van je ouders.
    Een hele mijlpaal.
    En ja, Den Bosch is prachtig.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met het 50 jarig huwelijk van je ouders .

    Het was net of ik even mee liep door Den Bosch ook mijn geboorte stad waar ik telkens graag kom .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, Jolanda! Je neemt ons steeds weer mee naar mooie steden! Ik geniet ervan.

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Jolanda, wat leuk!
    Eerst van Harte Gefeliciteerd met de 50-jarige trouwdag van je ouders! Fijn dat je dat zo met elkaar kunt vieren.
    Maar donderdag ga ik met Jeanny van Merklapperie samen een dagje naar Den Bosch. Dus alvast een voorproefje!
    Een fijne dag verder!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Jolanda! Wat fijn dat jullie dat nog kunnen vieren met elkaar. en zo te zien was het reuze gezellig....ja wat wil je ook in een stad als Den Bosch! Zo'n leuke stad!
    Heb genoten van je foto's.

    Groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met het 50-jarig huwelijk van je ouders! Jullie hebben er een mooie dag van gemaakt. Wat is Den Bosch toch een gezellige stad. Het heeft soms zelfs Franse trekjes...Je foto's van de St.Jan zijn prachtig. Het is weer te lang geleden dat we deze mooie stad bezochten...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met het jubileum van je ouders. Mooi als ze dat mogen beleven.
    En Den Bosch is een prachtige stad. Wij krijgen ook pas over 6 weken vakantie, dus ik ben er ook nog een poosje.

    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met het jubileum van je ouders :)
    En Den Bosch vind ik altijd de mooiste stad van Nederland, en je hebt het zo mooi vast gelegd.

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...