maandag 30 juni 2014

De eerste helft is omgevlogen.

En dan bedoel ik de eerste helft van het jaar en niet van de wedstrijd gisteravond. Ik had het niet verwacht maar het werd weer een overwinning. Vol vertrouwen gaan ze door, dat wordt de finale denk ik!

Deze maand was kleurrijk in alle opzichten. In de tuin, het circus van de Cliniclowns, het oranjegevoel in Den Bosch en het strandgevoel in huis.


OOk in Rotterdam was kleur genoeg te bekennen: tijdens de Zomerzondagen in het Euromastpark, op de Kaap bij de FenixFoodFactory, in Delfshaven, natuurlijk ook Oranje, op de Dakakker tijdens de Verborgen Tuinen en op de Nieuwe Binnenweg bij het straatfestival waar ik zaterdag was en prachtige 'beelden' schoot. 
Iets gemist? Kijk dan even HIER!


We gaan juli in, de maand van zomer, vakantie en uitrusten....bijna.
Eerst nog een paar weken hard aan de slag.


6 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda,
    Wat een heerlijk kleurig overzicht heb jij ook gemaakt. Dat ziet er toch wel heel goed uit!
    Werk ze nog even en geniet dan lekker van de zomer...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie overzichten weer, Jolanda!
    Ik bewonder je wel dat je steeds naast je werk en gezin een dubbel blog kunt maken , en ook nog zo vaak.
    Maar ik geniet er zeer van!
    Nog even werken en dan wens ik je een fijne zomer en vakantie.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je zou verwachten dat zaterdag een niet al te grote hobbel is voor het Nederlands elftal. Eerlijk gezegd reken ik daar ook wel behoorlijk op. Dan wordt het volgende week woensdag extra leuk en spannend.

    Een mooie collage Jolanda, als ik de overzichten zie verbaas ik mij er telkens over hoe snel ook deze maand weer voorbij is gegaan.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je weer mooie collage's gemaakt! De tijd is idd weer omgevlogen. Voordat we het weten zitten we weer in de kerst. Maar daar wil ik nu nog niet aan denken. Eerst genieten van de zomer!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weet je dat ik nog maar 1 keer in Rotterdam geweest ben: en dan ook nog tientallen jaren geleden.
    Het trekt me niet omdat ik niet van een moderne stad hou (voel je je nu beledigd, hoop het niet!)
    Maar nu ik jou volg en de foto's zie heb ik het idee dat ik toch wat mis....dus....toch maar eens gaan?
    Misschien heb je me overgehaald om toch eens langs te komen!
    Mooie collage!

    Groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was zeker een kleurrijke maand, die je prachtig in beeld hebt gebracht.

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...