vrijdag 27 juni 2014

Life is better at the beach!


Helaas zit het strand er niet in de komende tijd als ik de weersvoorspellingen zo zie.
Dus heb ik het beach-gevoel maar in huis gehaald!


Het schilderijtje kochten we vorig jaar in Bretagne net als het bordje met 'cote sauvage'.
De schelpen in de krans komen ook grotendeels uit Frankrijk maar zijn al van jaren terug toen we vaak naar de Zuidkust gingen.




Dit jaar staat Italië in de planning, nog 3 weken werken en dan zijn we onderweg.
Eerst een week naar de kust bij Venetië en daarna een week naar de Dolomieten. De laatste week willen we naar Oostenrijk en zijn we nog op zoek naar een mooi gebied en kleine camping, iemand nog tips?
Op mijn wensenlijstje staat ook Salzburg, de stad waar the Sound of Music is opgenomen.
Ik ben benieuwd of ik deze af kan vinken aan het eind van de vakantie:)


Komende week ga ik hier nog even terug naar Frankrijk waar we vorig jaar waren. Volgens mij heb ik als laatste Honfleur laten zien maar heb ik ook nog mooie foto's over Trouville en Deauville. Dus binnenkort nog een mooie post hierover. 
Voor nu alvast een heel fijn weekend! 



14 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda,
    Ik heb eigenlijk helemaal niet naar de weersverwachtingen gekeken sinds we terug zijn van Ierland! Maar op het strand zal ik toch niet gauw zitten hoor. Ik ben al helemaal blij als het weer mooi genoeg is om lekker buiten koffie te drinken en een en ander in de tuin te kunnen doen... Zoals vandaag dus, op die ene kleine bui na...
    Kom maar met je foto's van vorig jaar, altijd leuk!
    Fijn weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vandaag hier in ieder geval geen strandweer, maar leuk idee om zo in huis toch zomer/beach sfeertje op je plankjes te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt in ieder geval een mooi vooruitzicht.
    Lang geleden ben ik eens in Salzburg geweest.
    En nee,even geen strandweer in Nederland,maar dat
    komt vast wel weer.

    Fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk sfeertje zo in je huis......fijn weekend liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, "life is better on the beach" maar vandaag niet. Wind en kou is niet erg, vind ik zelfs fijn om dan lekker aan het strand uit te waaien, maar regen...bah. Dan maken we het binnen maar "beachy" en dat is je goed gelukt!
    Heerlijk vooruitzicht, zo'n vakantie. Helaas kan ik je geen tips geven. In Oostenrijk zijn we alleen maar doorgereden richting Istrië. Venetië hebben we toen ook bezocht, prachtig daar!
    Ook Honfleur hebben we al eens bezocht, ik verheug me alweer op je foto's van die streek, want wij blijven dit jaar thuis. Ik heb in ieder geval geen stress van koffers inpakken, haha...
    Fijn weekend!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk....het strandgevoel thuis........Hier ook wat schelpen her en der.....altijd heerlijk voor het zomergevoel.
    Dat schilderijtje......wat een snoepje.

    Fijn weekend

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, je kunt de zomer maar beter naar binnen halen. Ik heb het nota bene gewoon koud.
    Je hebt mooie plannen oor de vakantie.
    Ik weet wel dat Marjolijn van Miss M een hele leuke camping hadden in Oostenrijk,maar ik weet niet in wel deel.
    En je foto's van vorig jaar zullen vast nog heel mooi zijn!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van schelpen, zee én vakantie krijg ik nooit genoeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf gedaan. Dat lichtblauwe bord vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk zo'n vooruitzicht. Ik zal m'n broer eens vragen over Oostenrijk. Hij gaat daar vaak naartoe op vakantie.
    Leuk dat we elkaar nu eindelijk ontmoet hebben, zo grappig dat ik je meteen herkende.
    Wie weet gebeurd het nog wel eens.
    Fijne zondag,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie inrichting en wat een heerlijk vooruitzicht..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo....wat een plannen, dat wordt een mooie reis!
    Leuke vooruitzichten om naar toe te leven in ieder geval. Veel plezier!

    Groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke Beach bordjes heb je in huis! Dat maakt het binnen ook echt een zomers gevoel
    Gr uit Frankrijk

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...