donderdag 19 juni 2014

Mooie week!


Nee, ik ben niet in Zuid Afrika maar mijn dochter wel. Ze heeft haar maand vrijwilligerswerk in een weeshuis in Durban met een maand verlengt en komt nu half juli terug. Hier wat foto's die ze af en toe stuurt via mail of whatsap. 
Ze heeft het fantastisch, vindt het helemaal te gek om met de kinderen te werken, is op safari geweest, en naar Drakensberg, heeft geslapen bij locals, maar ook in een tent tussen de hyena's, ze zag olifanten, zebra's en neushoorns, was op de Tafelberg en zag Kaapstad van de hop-on-hop-off bus en ging de sloppenwijken van Durban in bij nacht, met een politieagent dus helemaal veilig. Ze maakt, denk ik, de reis van haar leven en komt met een rugzak vol ervaringen en indrukken terug.
En ze geniet vooral!


En dat deed ik ook zondag tijdens de Verborgen Tuinen waar ik deze schitterende papavers zag maar ook de tuin hieronder. Wat een plaatje! Kijk voor meer bloemen en tuinen op mijn Rotterdamblog voor deel 2 van deze serie.
Dinsdag tikte ik de 49 aan en was ik jarig.  
Geen groot feest want een gewone werkdag maar 's avonds hebben we lekker gegeten met onze zoon en zijn vriendin die uit Amsterdam waren gekomen. En 's avonds belde Eva nog uit Zuid Afrika, leuk om haar weer even te horen.


Woensdagmiddag nam ik aan het eind van de middag een kijkje bij de Oude Haven waar de oranjefans zich langzaam opmaakten voor de wedstrijd. Pfff, het ging gelukkig allemaal goed en WE zijn door!


Op 'Rotterdam through my lens' binnenkort deel 2 van onze vaartocht 'by night' door de stad en de haven. Een ontzettend mooie serie is dat geworden.
Wordt volger daar, dan mis je niks van alle leuke verhalen en foto's! 
(en een leuk cadeautje als je me dan ook nog in je blogrol wilt zetten) 


Mijn weekend is begonnen. 
Geniet er allemaal van!


10 opmerkingen:

  1. Het zal inderdaad een onvergetelijke ervaring voor je dochter zijn, het lijkt mij een prachtig land om te bezoeken en héél fotogeniek. Daar zouden we foto's blijven schieten ;-).

    Het bezoek aan de tuin was de moeite waard, dat was op je foto's goed te zien. Leuk om de verschillen te zien en inspiratie op te doen.

    En uiteraard nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Dus nog een jaar...dan staat Sarah voor de deur ;-)

    Ik wens je een fijn weekend! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op de eerste plaats van harte proficiat nog!
    Wat een belevenis voor je dochter maar denk dat je blij bent als het half juli is en je je dochter weer in je armen sluit :))
    En idd heeft ze daar een flink stuk levenservaring opgedaan.
    Ik kijk uit naar je foto's van Rotterdam....woon er vlak naast :))
    Fijn weekend alvast
    grtzz Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd nog met je verjaardag.
    En wat een leuke fotocollage van je dochter,
    in het verre Zuid Afrika.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,
    Eerst en vooral gefeliciteerd met je verjaardag .
    Leuke collage van jouw dochter daar in het fantastische zuid- Afrika .
    Ik heb ff gaan kijken op je andere blog , schitterende foto's en een variant aan tuinen
    Ik vind vooral de papavers héél mooi .
    Geniet van het weekend en groetjes van jilly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je verjaardag! Je hebt nog een jaar om aan de Sarah te wennen...
    Wat een ervaring maakt je dochter mee, dit zal ze nooit vergeten. Je ziet haar genieten op de foto's.
    En nu ga ik snel even kijken op je andere blog...kan ik genieten, want die eerste foto van de serie beloofd al iets moois...
    Fijn weekend!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een beetje te laat maar het komt uit een goed hart... alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een prachtige dochter heb je en aan de foto's te zien heeft ze daar een fantastische tijd. Ik heb weer genoten van je Rotterdam foto's.

    Fijn weekend,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je verjaardag, Jolanda! Fijn dat je nog een leuke avond hebt gehad.
    Wat heb je een mooie dochter en die komt inderdaad met een volle rugzak terug meet ervaringen en indrukken. Wat fijn dat ze zo geniet van haar stage en uitstapjes. Je moet tenslotte altijd maar afwachten..
    Ik wens je een mooi weekend!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alsnog van harte gefeliciteerd! wat maakt je dochter een onvergetelijke reis! Daar heeft ze herinneringen voor het leven van! En wat zal ze veel te vertellen hebben!
    Onze oudste zoon heeft getrokken door Australie en Nieuw-Zeeland. Onze dochter ging voor studie naar Macau en Israel: beiden hadden prachtige ervaringen! Jammer dat onze toekomstig studenten dat niet meer kunnen doen.

    Fijn weekend.
    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wouw wat een mooie ervaring van je dochter, en een zekere mooie week.

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...