vrijdag 13 juni 2014

Tuin op z'n mooist!

In deze tijd van het jaar is de tuin op zijn, of is het haar, mooist.



De Astilbe is in een paar dagen veranderd van slank witte pluimen in grote witte wolken bloemen!


De witte stamroosjes veranderen ook langzaam in witte roosje met rode vlekjes en kleuren zelfs naar het roze.


Het Zeeuws knoopje blijft een klein kunstwerkje.



 





De stokrozen reiken al bijna boven de schutting uit, ik ben zo benieuwd wat de kleuren van de bloemen gaan worden.



De stoelen en het ligbed staan al klaar in mijn tuintje, even genieten van de zonnestralen vanmiddag. Dit weekend ga ik in andermans tuinen kijken tijdens de Verborgen Tuinendagen in Rotterdam.
Inspiratie opdoen en foto's maken in prachtige privé en museumtuinen. Ik heb er zin in!
Kijk HIER voor een impressie uit 2010 en 2011


Fijn weekend en veel plezier vanavond bij DE wedstrijd:)




15 opmerkingen:

  1. Prachtig! Hier is de tuin in deze tijd van het jaar net juist niet echt interessant, geen Akeleien meer en voor hortensia's is het te vroeg nog, en ze doen het bovendien alsmaar minder goed ook, denk dat ik ze uiteindelijk zal verwijderen. We zullen er echt eens moeten aan denken wat aan de tuin te doen, grote werken want de grond is echt barslecht en ik zou ook wel zo'n mooie tuin als ik hier en op andere blogs zie, willen ;)
    Heel fijn weekend en geniet van je tuin!
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke tuinfoto's. En ik ga meteen noteren dat ik ook zeeuwse knopjes ga halen om in mijn tuin te planten, was ik weer vergeten, bedankt daarvoor ☺.
    Fijn weekend Jolanda!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor je tuin !!! prachtig...geniet van de wedstrijd liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. All those flowers look so lovely in the sunshine. I am hearing the Kinks old tune Sunny Afternoon playing in my head.

    Have a great weekend. xo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor.
    Je hebt er prachtige planten in staan.
    En ja,tuingenieten is heerlijk.

    Fijn weekend toegewenst
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je veel kleur in de tuin, erg mooi Jolanda. Hier komt ook steeds meer in bloei te staan.

    Leuk om mee te doen aan de verborgen tuinen, wie weet doe je nog inspiratie op.

    Veel plezier en een fijn weekend! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige tuin heb je Jolanda!
    Dat op zo'n stukje nog zoveel kan bloeien.
    En wat een prachtige kleuren heb je. Je houdt ook echt van kleur.
    Het zeeuws knoopje is inderdaad heel mooi, ik heb vorig jaar een bosje op de vaas gehad en uitgebreid gefotografeerd.

    Liefs,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben het helemaal met je eens, in deze tijd is de tuin het mooist.
    Zodra je verder in de zomer komt gaat alles verdorren, of er is het een en ander plat geregend.
    Dus geniet hier nu maar goed van.

    Fijn weekend
    Liefs lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje Jolanda, wat staat jouw tuin er prachtig bij. Ja dit is zeker de beste tijd voor de tuinen. Alles is nog lekker fris en staat ontzettend mooi te bloeien... Niets heeft nog last gehad van de hitte, want daar is het nog niet heet genoeg voor geweest.. het is allemaal bij te houden met watergeven... Echt genieten deze tijd...
    Ik wens je een heel fijn weekend, maak maar lekker veel mooie foto's in al die tuinen...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie bloemenpracht !

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een kleurenpracht! Deze tijd van het jaar staat alles er nog lekker fris bij, dus NU genieten! Ik zou maar, als het even kan, lekker gaan liggen op je tuinbedje en alles heerlijk in je opnemen. Dat neemt niemand je meer af.
    Veel plezier én inspiratie met je tuin-uitstapje. Klinkt erg leuk...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wouw wat een plezier om naar deze foto's te kijken! Erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh lijkt me heerlijk om zo'n mooie tuin te hebben. Je verzorgt het goed zo te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh Jolanda,wat staat alles toch mooi in bloei..
    Ik vind dat echt genieten..
    Lekker ervan genieten..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Uw tuin ziet er fantastisch uit! Felicitaties aan Holland op hun overwinning was het een goed spel! Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...