zondag 8 juni 2014

Zomerhuis

 Zomer buiten maar ook zomer binnen!



Om het zomersfeertje binnen te krijgen wordt er weer gerestyled in huis...helemaal geen vervelend klusje:)
Het schilderijtje kochten we vorig jaar in Bretagne op een marktje in St Malo.
Het houten vogeltje met aquakleurige rand kocht ik bij Lia.


Mijn theetafeltje is een dankbaar plekje voor een nieuw sfeertje. Ik zag net dat ik de vorige setting nog niet eens heb laten zien...ik zet ze nog wel eens allemaal in een blogpost. 


Het houten Boeddha beeldje namen onze zoon en schoondochter mee uit Indonesië vorig jaar. En de kleine groene onder de stolp kochten wij in New York. 
Het 'stay positive' magneetbordje is ook van Lia, altijd goed om jezelf hier aan te blijven herinneren.




Een 'touch of pink' voor het zomergevoel. 
En nog een reminder in de vensterbank: age is just a number!


Het houten kaartenvoetje is handgemaakt en komt ook uit de winkel van Lia, House of Seasons.


Gisteren waren we naar het strand...helaas heel veel bewolking en zelfs wat spatjes regen. Dus begin van de middag maar weer naar huis. Vanmorgen was het hier ook regenachtig maar nu ik achter de laptop zit komt de zon en zie ik weer blauwe lucht. Gauw dus weer gaan genieten in de tuin.
Vanmiddag gaan we op de fiets richting stad, er is weer van alles te doen.
Op mijn Rotterdamblog heb je een verslag kunnen lezen van een aantal onderdelen van ZigZagCity een erg leuk architectuurfestival waarbij het Laurenskwartier op allerlei manieren weer even onder de aandacht wordt gebracht. Morgen is de laatste dag dus ga dat zien!
Fijn zo'n lang weekend, geniet ervan....




9 opmerkingen:

  1. Het is hier heerlijk weer geworden.....zit lekker buiten met de iPad ....geniet van deze dagen....x!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heerlijk zonnig huis zo, Jolanda!
    En wat fijn dat het vanmiddag nog even heerlijk weer werd.
    Wat leuk is zo'n tafeltje hè, ik heb er ook één en dat is altijd het eerste wat ik verander, met het seizoen.
    Leuk hoor zo'n zomerse post.

    Lieve groet, MJ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om je huis een zomers sfeertje te geven, Jolanda!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk zomers sfeertje!
    Ik denk toch dat ik Floor gezien heb hoor!
    Was vlak bij de wittedewit....
    Wij hebben vandaag de oude Haven bekeken en de tuin tussen de paalwoningen, LEUK!
    heerlijk om toerist in je eigen stad te zijn!
    Ik heb wat foto's gemaakt met mn nieuwe telefoon, mn camera ligt in het ziekenhuis :)
    wordt binnenkort een postje als ze goed zijn.
    Misschien gaan we morgen nog even verder zigzaggen!
    nu ga ik even naar je Rdamblog.
    Fijne dag morgen.
    liefs
    Lia
    bedankt voor de pr!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om zo de zomer in je huis te halen! Het is je goed gelukt.
    Hier kwam het vanmorgen met bakken uit de lucht vallen en de rest van de dag was het stralend weer! Wij genieten ook zo van dit heerlijke lange weekend. Op tijd even gaan zitten in de tuin, onder het genot van wat lekkers, is het héél goed uit te houden...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jolanda,
    Wat ontzettend mooi gestyled in je huiskamer. Heerlijk sfeertje, inderdaad de zomer ook naar binnen, zo heerlijk licht bij jou...
    Gisteren begon hier ook regenachtig, maar wij gingen richting Apeldoorn en daar werd het in de middag weer helemaal zomer...
    Ik wens je een heel fijne dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat prachtig om te zien :) zo fijn en licht huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijke sfeerhoekjes heb je gemaakt! Het ziet er lekker fris en zomers uit.
    Maar als ik zo naar buiten kijk, gaan we vandaag allemaal lekker genieten van het zomerse weer buiten. En dat is natuurlijk ook genieten!
    Fijne dag. Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De zomer kruipt al lekker onder onze huid ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...