woensdag 2 juli 2014

Gezellig en mooi!



Afgelopen zaterdag was ik niet alleen bij het beeldenfestival op de Nieuwe Binnenweg maar ook bij het 'Kralingen op straat' in de Lusthofstraat. 
Natuurlijk omdat House of Seasons in deze straat zit maar er waren ook allerlei andere leuke kramen te zien.
De tekstborden op de eerste foto worden gemaakt door een van Lia's winkelmeiden Jacqueline, in haar bedrijfje As it is. Ze zijn op maat, met passende tekst, bij haar te bestellen. Maar natuurlijk ook bij House of Seasons te krijgen.  Supergaaf zijn ze toch?






Een van de andere kramen die mijn oog trok was die van de dochter van blogster Francis van *By Surprise*, Anna, die de prachtigste dingen maakt. Ze heeft een website waar ook van alles te bestellen is: annasmooiste.nl


En van de hippielook kan ik ook altijd genieten.




De stand van Pia Sprong met supergave tekeningen van allerlei bruggen in Rotterdam stal mijn hart, wat een mooie werken!
We raakten even aan de praat en ze vertelde dat de opbrengst van deze 'brug'kunstwerken naar het KWF gaat. Ze heeft ook van allerlei bruggen in andere steden tekeningen gemaakt in haar eigen stijl. Ik vind het prachtig werk en wil er binnenkort nog wat meer aandacht aan besteden. Vind je het ook mooi, kijk dan even op haar website!



Aan gezelligheid geen gebrek bij dit mooie koffiekraampje.



Een van de mooie zaken in de Lusthofstraat is bloemenzaak 't Bolletje.
Prachtige sferen worden hier gemaakt. Helemaal mijn stijl!


En deze schatjes staan bij Lia in de etalage, wat zijn ze leuk!


Het was een gezellige en mooie zaterdagmiddag.




6 opmerkingen:

  1. Aan activiteiten geen gebrek bij jullie, Jolanda!
    Weer genoten van je foto's!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dit er sfeervol uit. Allemaal mensen met passie voor hun vak of hobby. En die schatjes bij Lia in de winkel zijn inderdaad erg leuk.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh!!! Wat een sfeer!!! Super gezellig!!! Ik wou dat ze dat hier ook zo deden...dat mis ik hier wel...:-(
    Besitos

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Huh, het lijkt op jouw foto's nog leuker dan het al was. Mooie foto's hoor.
    En je hebt mij op de foto! Alleen voor kenners te herkennen.
    Wist je het zelf? De linker foto bij bloemist 't Bolletje.
    Groetjes,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I can tell how much fun it was to stroll amongst all these clever and lovely creations in such pleasant surroundings.

    (Judging by the clothes the strollers are wearing, it seems as if the weather wasn't too hot, but rather just mild enough to really enjoy being outdoors.)

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezelligheid! Heerlijk sfeertje heb je weten te vangen met je foto's ( en zelfs Barry!). Dat pand waar die bloemenzaak in zit is prachtig. Ik houd van dit soort gebouwen, wat een stijl!
    Fijn weekend!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...