dinsdag 8 juli 2014

Zennnnnnn


Zen worden, af en toe is dat even nodig. Vooral in de drukke werkweken voor een zomervakantie
De mooie boeddha's in ons huis helpen daar bij.
De grote hierboven kreeg ik 2 jaar gelden van mijn man voor mijn verjaardag.


De boeddhaatjes in het raamkozijn heb ik al een tijdje en het kussen past er super bij. Gewoon bij X.enos voor een paar euro, daar hou ik van!


In het Wereldmuseum zijn echt prachtige boeddha's te zien en allerlei spullen die bij het offeren horen, zelfs de Dalai Lama is er geweest. Kijk HIER voor veel meer foto's van het Wereldmuseum, een leuke uittip voor de vakantie?



10 opmerkingen:

  1. Heerlijk zonnig bij jou en een beetje zen kan ik wel gebruiken op dit moment
    Lieve groetjes
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie rustige beelden... Ik vind die Boeddha's wel wat hebben en heb er dan ook een paar staan (niet teveel, het wordt de laatste tijd in winkels wel erg uitgemolken). Maar zo subtiel als bij jou, vind ik heel mooi. Zeker in combinatie met het turquoise...helemaal Zennnn!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er mooi uit hoor....liefs van mij...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda,
    Mooi al die Boeddha's bij elkaar, alleen heb ik er nou helemaal niets mee. Je ziet ze bij bijna iedereen in de tuin of in huis, maar niet hier... Ik weet niet wat dat is, het spreekt me gewoon niet aan.... Maar het staat wel mooi bij elkaar dus, dat dan weer wel...
    Ik wens je, ondanks het natte weer, een heel fijne dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Onze buren hebben ook een aantal boeddha's, zelf heb ik er niets mee...net als met Maria-beelden, daar hou ik ook niet zo van. Maar als jij er zen van wordt, is dat natuurlijk helemaal geweldig :-)!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het staat mooi maar zelf heb ik niks met boeddha's, het past niet bij mij.
    Maar wanneer je je er zelf prettig bij voelt is dat natuurlijk positief! En wie heeft er niet zo nu en dan een gevoel van zen nodig!
    Ik doe het dan wel tussen de blommekes haha.

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt ze mooi neergezet, Jolanda, maar eerlijk gezegd ben ik zelf niet zo van de boeddah's. Ik heb er niets mee. Mariabeelden ook niet.
    Ik heb je andere log al gezien en hoewel daar ook boeddha's waren, waren er zoveel kleuren, dat ik dat wel mooi vond.
    Maar ik wens je wel veel rust.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zen-worden; mooi uitgangspunt voor een zomervakantie toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het ziet er prachtig uit, en zen worden een zomer uitgangspunt is perfect toch :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Binnenkort een lang ZEN moment voor jou, nu nog even de laatste loodjes..................
    liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...