woensdag 20 augustus 2014

1001 nacht in b & b in Haarlem....



Even iets heel anders, geen Venetië of Italiaanse sferen maar de sfeer van 1001 nacht.
Dit is de naam van een prachtige B & B in Haarlem waar we een nachtje verbleven.


 


De B & B is pas sinds deze zomer open en alles is dan ook heerlijk nieuw. Het is gevestigd midden in Haarlem achter de winkel Byzance waar allerlei prachtige Turkse serviezen, aardewerk, lampen en hammamdoeken worden verkocht. En deze sfeer is in de 2 kamers duidelijk terug te zien. 






Het pand is oud en ziet er super uit, helemaal als het 's avonds mooi verlicht is.
Ook binnen geven de oosterse lampen een bijzonder sfeertje.
In deze eetkeuken hadden we het ontbijt samen met de gasten van de andere kamer dus heb ik er geen foto's van gemaakt. Maar de tafel zag er prachtig kleurrijk gedekt uit en er stond allerlei lekkers op tafel!



Na een rustige nachtje, heel bijzonder zo in de binnenstad maar we hebben helemaal niets gehoord, gingen we de volgende dag Haarlem in. En natuurlijk ging ik langs bij Verrassend Goed!


B & B 1001 nacht is echt een aanrader. De gastvrije eigenaar staat in de winkel en je kunt dus de hele dag aankomen en je bagage alvast achterlaten, er zijn fietsen te huur en natuurlijk kun je al het moois dat je ziet in de B & B ook kopen in de winkel:)





14 opmerkingen:

  1. Dit ziet er inderdaad super gezellig uit. Wel een bijzonder moderne versie van 1001 nacht.
    Lijkt me best genieten zo'n verwennacht in een b&b
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een adresje om te onthouden dus. Het ziet er sfeervol uit, maar wel de moderne versie van het sprookje, lijkt me. Die witte kuipstoeltjes zie ik heel graag om onze eigen eettafel staan, hihi. Vind ze super!! En Haarlem zelf is altijd een heel gezellige stad om heerlijk te shoppen!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er mooi uit! Ze hebben duidelijk goed nagedacht over de inrichting van de kamer.
    Bedankt voor de tip!

    Fijne dag!

    X Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke B & B! Ziet er heel gezellig uit.
    En Haarlem is fantastisch om rond te lopen.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie plek om te overnachten, zo midden in de stad. Wij waren voor de zomervakantie nog in Haarlem en hebben op een andere plek overnacht. Het was erg warm toen wij er waren, dus het was heerlijk om aan het strand te zijn. We hebben in het centrum 's avonds genoten van de gezellige terrasjes...we vonden het een sfeervolle stad.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi B&B, wat er van binnen als van buiten erg sfeervol uit ziet. Goed over nagedacht om verschillende items van de winkel op deze manier te promoten. Leuk dat je ook bij Verassend Goed bent geweest! Een gezellig uitje in een prachtige stad! Fijn dat jullie er zo van hebben genoten.

    Wens je nog een fijne dag!

    Liefs, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waaw wat een prachtige b&b !!!

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk zeg.....deze ga ik onthouden ..dank voor het delen....liefs Ria..x !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke b & b en een leuke stad! Ik ga graag naar Haarlem.....zo gezellig! Vooral de kleine achterafstraatjes zijn zo leuk!
    Jullie b & b ziet er heel sfeervol uit, idd een adres om te onthouden. Vooral omdat het in de binnenstad is dan ben je overal dichtbij.

    Groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jolanda,
    Wat een leuke B&B en dat zo midden in Haarlem. Haarlem vind ik echt een prachtige stad. Vroeger toen ik nog klein was nam mijn moeder ons zo af en toe mee naar Haarlem als we nieuwe kleding nodig hadden en later ging ik er winkelen met vriendinnen. Nog later nam ik mijn eigen meiden mee naar Haarlem om er te shoppen..... Ik heb er dus heel wat voetstappen staan. Ook de diverse Hofjes zijn prachtig, kortom ik vind het er heerlijk...
    Ik wens je een heel fijne dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een sfeervolle B&B en zo leuk dat het midden in het centrum ligt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Jolanda,

    De B&B ziet er prachtig uit! Wat een heerlijke start moet het zijn geweest van jullie dagje Haarlem.

    Ik wens je een fijn weekend toe!

    Liefs, Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Grote blog van huurwoningen De oplossing zo snel toe te passen is dat je weet wanneer een eigenschap wordt geplaatst , zodat u snel kunt reageren. kamer huren amersfoort

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...