maandag 11 augustus 2014

Maandag, wasdag in Venetië!

Vandaag is het wasdag! 
In allerlei Venetiaanse straatjes, steegjes en boven de kanaaltjes hangt de was.







Dank voor jullie reacties op de eerste Venetiepost. 
Venetië is een van de meest bijzondere steden waar ik ben geweest. We waren er 5 jaar geleden al eens en ik wilde er heel graag naar terug. Het heeft iets magisch, vind ik. We zijn er deze vakantie 2 keer een dag geweest. De 2e keer hadden we met vrienden afgesproken die ook in de buurt op vakantie waren. Vanaf de het schiereiland waar onze camping was, konden we er met de boot in een half uur heen varen, heel bijzonder.
En het is inderdaad heel druk, ontzettend toeristisch op bepaalde plekken maar als je dan even de straatjes in loopt, loop je bijna alleen. 




4 opmerkingen:

  1. Mooie foto's weer hoor Jolanda..!....fijne week liefs Ria...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig gezicht toch, al die verrukkelijke oude panden met het water er tussen. En ja, je moet ergens heen met je was, als je geen achtertuin hebt...haha... Maar wederom echt heel mooi je foto's...
    Komt er nog meer? Wat mij betreft wel hoor... super!
    Ik wens je een heerlijke avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi gezicht, ik moet stiekem wel bekennen dat ik meteen denk aan het was boven het water. Zal er ooit wel iets naar beneden vallen zo het water in. Net als hier van de bovenburen in de tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,

    Leuke foto's!!
    Staat nog op de lijst waar ik heen wil!!

    Fijne dag,

    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...