zondag 21 september 2014

Gelukkig hebben we de foto's nog!



Helemaal in de stijl van het restaurant is ook het hotel in de oude watertoren ingericht






Prachtige boeketten sieren de zalen, wat moet dat genieten zijn om hier te vergaderen of een feestje te vieren.



We konden het niet laten, even een selfie:)








Echt droog wordt het niet meer maar door de miezerregen lopen we toch nog even door.








Want genieten blijft het, ook zonder zon.






Helaas zit deze heerlijke middag er weer op, ik heb genoten van het gezellige gezelschap, de Villa Augustussfeer, de prachtige tuin en mooie gesprekken. Alleen het weer werkte niet mee, maar dat kon ons niet zoveel schelen! 




13 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto's van een geweldige plek. Staat nog steeds op mijn verlanglijstje van dagje uit. Is wel heel leuk om met jullie mee te genieten en wat is het een mooie foto van de potten op rij (verticale compositie). Heel bijzonder.

    fijne zondag. Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze prachtige lokatie heb ik op meerdere blogs al vaker voorbij zien komen, maar het verveelt nooit. Als ik er eens in de buurt ben, wil ik er absoluut naar toe...wel in de lente of de zomer, als alles mooi in bloei staat. Met de camera was het daar voor jullie alledrie feest, geen wonder dat jullie zo genoten hebben.

    Een fijne zondag! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda,
    Wat een heerlijke genietpost weer. Wat is het daar toch mooi zeg. En al die prachtige boeketten die er staan... super mooie inrichting, sober, landelijk, industrieel en toch straalt het iets romantisch uit.. ik geniet!!
    Ik wens je een heerlijke zondag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat blijft het een prachtig oord!
    De bloemen zijn ook echt te genieten.
    Ach, en jullie waren toch ook drie mooie bloemen, zoals jullie daar staan, prachtig!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt dat we even mee mochten genieten! Ik had er al eens over gelezen in de Groei en Bloei en gedacht: daar wil ik wel eens naar toe.....en nu is de zomer alweer bijna voorbij! Dus.....volgend jaar?

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb heerlijk genoten van deze reportage, wat een kleurenpracht en mooie composities. Je brengt het prachtig in beeld. En hoewel het weer niet meespeelde, straalde jullie zelf van plezier. Drie zonnetjes op een rij...leuke selfie!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettend leuk om terug te kijken op onze gezellige zondagmiddag! Ik heb er ontzettend van genoten! Leuk om te zien dat we alledrie toch weer een ander soort foto's maken :-)

    Fijne week!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat jammer dat het weer was niet beter voor uw feesten! Ik heb duidelijk gezien beelden van hier vóór, maar het ziet er altijd een geweldige plek om te bezoeken! Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige foto's, van een prachtige dag met vriendinnen!
    Leuk ;-)
    Gr Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heerlijk om even na te genieten van een heerlijke middag met vriendinnen!
    Wat zijn je foto's prachtig lieve Jolanda!
    Ik zeg..................snel weer!!!!!!
    liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben nog nooit in het hotel geweest. Mag je daar zomaar naar binnen? Dan weet ik al wat ik de volgende keer ga doen.
    Ja, Villa Augustus is een mooie plek.
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...