woensdag 24 september 2014

Pfffft....



 

Ik ben een beetje rustig op Franse Lelie maar des te drukker op Rotterdam through my lens met alle festiviteiten en events in de laatste weekenden van de zomer.
De eerste 2 foto's nam ik op de superleuke Swanmarket, het grappige autootje tijdens het festival van het Witte de Withkwartier. De prachtige Markthal hieronder, dat vind ik tenminste, wordt over een week geopend door koningin Maxima!
Het was Monumentendag en ik had een prachtige uitzicht van wat ooit het hoogste kantoorpand van Europa was. 




De foto boven maakte ik op een gaaf onNederlands park op 10 meter hoogte...
en de foto hieronder is van een prachtig lijnenspel op de Wilhelminapier. Een post hierover volgt binnenkort.




En afgelopen weekend ging ik naar het Rotterdamse Oogstfestival, een bijna dorps evenement.
Pfffff, ik word er zelf moe van, maar als je nog puf hebt kun je alle fotoseries bekijken op mijn Rotterdamblog!
En volgen mag, dan krijg je alle updates direct in je dashbord te zien:)

Zaterdag ga ik 'vreemd' naar Utrecht naar de Zelfgemaakte Markt. Een collega staat daar en ik maak er een gezellig middagje Utrecht van.



5 opmerkingen:

  1. Je hebt je inderdaad niet verveeld, maar het zijn wel leuke dingen allemaal. Utrecht is trouwens ook niet verkeerd, het is één van mijn favoriete steden. Veel plezier.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat autootje is leuk, fijn dat jij 'm even vastgelegd hebt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt het inderdaad druk met Rotterdam, waant zelfs je Franse Lelie heeft nu al Rotterdamfoto's.
    Maar je laat ons wel veel mooie dingen zien!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je verrast ons iedere keer met je reportages. Veel plezier in Utrecht zaterdag! Dat vind ik zelf een waanzinnige stad.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat is Rotterdam toch leuk. Ik heb daar een zoon op kamers, maar kom er haast nooit. Door jou mooie verslag heb ik besloten er snel weer heen te gaan! Leuk idee ook die zelfmaakmarkt in Utrecht!

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...