zondag 26 oktober 2014

Mooie herinnering


Een paar weken geleden lieten we onze hond Mickey inslapen na een lang en mooi leven. 
Natuurlijk hebben we het nog veel over hem en we missen zijn aanwezigheid. Vaak kijk ik naast me als ik aan het koken ben want hij zat altijd naast me. Ook als je thuiskomt is het huis leeg en roep ik nog wel eens:"hallo Mic..." 
Voor ons en voor de kinderen heb ik een mooie foto op canvas laten printen bij Webprint. Ik was zeer tevreden over de NY print op hout die zij voor me hadden gedrukt.



En zo is hij er gewoon nog een beetje bij. Kijkt vanaf het plankje op ons neer als we TV kijken of gezellig op de bank zitten. We vinden de print prachtig worden en we genieten er allemaal heel erg van.

 




19 opmerkingen:

  1. Echt een ereplekje voor de lieve Mickey.
    En hij kijkt je inderdaad zo mooi aan.
    En ja,het gemis zal er zeker nog een tijdje zijn.
    Vooral de vaste gewoontes,die je nu moet los laten.
    En zeg nou zelf...dat lieve koppie is om nooit meer
    te vergeten.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aagh, wat een lief koppie toch...Fijn dat hij zo toch nog met jullie meekijkt. Prachtige foto!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige foto.
    sterkte met je verlies. hij zit voor altijd in je hartje.
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi plekje voor Mickey! Het is inderdaad prachtig gedrukt..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi plekje voor Mickey. Het is prachtig gedrukt..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Best moeilijk lijkt me. Van een hond ga je zo houden.
    Mooi, een foto in de huiskamer als herinnering.
    Lieve groet,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je zal hem vast wel erg missen. Zo heb je een leuk aandenken. Tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die plankjes groeien zo mooi vol met herinneringen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi oto van je lieverd...wat zul je hem missen......sterkte liefs Ria...xxx!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een schatje !!! En zo mooi op die canvas , voor altijd een blijvend mooi aandenken aan jullie liefje ...

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto! Leuk dat ie er zo nog een beetje bij is!
    Wat zullen jullie hem missen....

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het moeilijkste moment met huisdieren he
    Prachtig koppie, mooi weergegeven
    sterkte ermee
    lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig, Jolanda!
    Precies zo als hij vaak voor je "geposeerd" heeft en je hem aan ons liet zien.
    Een mooie herinnering!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooie herinnering Jolanda. Wat een lieve foto van Mickey!

    Fijne week & liefs,

    Madelief xox

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Jolanda, wat een mooi plaatje van Mickey... zo is hij er inderdaad nog een beetje bij.
    Ik wens je een heel fijne dag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ach ..die Mickey .Het blijft een deel van je he , ook al is hij niet meer om je heen....Onze Rakker loopt ook in zijn levensavond....jouw idee spreekt me erg aan.
    met vriendelijke groet
    Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ooh wat mis je dat hé dan pas merk je eigenlijk hoeveel ze aanwezig zijn. Heb ik ook hoor nu met onze Gerrit.
    Prachtige foto heb je laten maken!
    lieve groetjes
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De afdruk van Mickey is zo mooi het moet een troost zijn om toch nog een mooie herinnering. Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die plank is met Mickey erbij nog mooier geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...