zondag 5 oktober 2014

New York op hout!


Via Webprint heb ik kortgeleden een foto van ons geliefde New York af laten drukken. 
Ik koos voor een print op hout met whitewashlook. Altijd spannend hoe het er dan uit gaat zien.
Het resultaat is erg mooi!
Door het hout krijgt de foto een softe uitstraling en het ligt er in een mooi laagje op, het lijkt bijna geschilderd. 


Ook de kleuren zijn mooi, wat zachter en iets minder fel dan het origineel. Hieronder zie je de originele foto.



Bij de houtprint zit een ophangsysteem maar voorlopig heeft het een mooi plekje op de plank gekregen. 


Ik ben er erg blij. Heerlijk om de skyline van New York iedere dag te zien, we hopen er volgend jaar weer heen te kunnen gaan.
Webprint heeft momenteel veel leuke aanbiedingen, zo krijg je deze maand op alle wanddecoratie-prints, 25% korting! Kijk maar eens op hun website
Onze samenwerking krijgt nog een vervolg, ze gaan iets leuks voor mij drukken. Binnenkort meer:)





15 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee is dat.
    Ik ga snel even kijken op hun site.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig idee,
    en misschien ga ik wel eens zien op die site.
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda,
    Hij is prachtig uitgepakt, zo op hout. Heerlijke foto en zo op de plank heeft hij een prachtig plekje...
    Ik wens je een fijne avond en een heerlijke nieuwe week,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze foto is voor mij ook veelzeggend, het doet mij natuurlijk meteen denken aan de rondreis die wij vorig jaar door Amerika maakten. Ook wij pakten de ferry richting Staten Island en hadden dit prachtige uitzicht op Manhattan. Met deze print hebben jullie een mooie herinnering aan jullie bezoek aan deze stad.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is weer eens iets anders, op hout afgedrukt. Heel mooi, en heerlijk als je telkens een blik of de skyline van New York kunt werpen en denken: 'volgend jaar ga ik lekker misschien weer'.
    Groet, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De foto is van zichzelf al mooi, maar zo op hout afgedrukt echt een 'plaatje'!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om te zien Jolanda!
    Ik heb op dit moment iets onderweg op canvas en ik ben ook naar een foto aan het kijken voor hout. Maar het is moeilijk kiezen als je een aantal mooie foto's hebt en wat het meest geschikt zal zijn.
    Maar ik kan nu mooi even bij jou kijken hoe dat wordt!
    Het is wel een grandiose foto, he?

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi zeg! Heerlijk vooruitzicht zo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke foto om zo heerlijk bij weg te dromen...volgend jaar...Heerlijk toch, om op deze manier al voorpret te hebben. Hij staat mooi op je plank. Ik ben trouwens ook weg van dat 'veren' kussen.
    Fijne week!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jolanda,

    Wat heerlijk om op deze manier nog lang jullie reis te herinneren. Ziet er mooi uit, groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie herinnering aan een mooie vakantie!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow! Zag laatst ook een foto op hout...met heel subtiel de houtnerven erdoor........echt mooi!
    Mooi zo'n sky line in je huis.....lekker nagenieten van je mooie reis

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Jolanda, wat een leuk idee zo op hout, en het staat mooi op je plank, kun je er iedere dag naar kijken, Nog fijne dagen en groetjes van mij, Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...