donderdag 2 oktober 2014

We vliegen de herfst in...


Langzamerhand moeten we er echt aan gaan geloven, we zullen de herfst in gaan. Maar wat hebben we in september nog kunnen genieten van mooie nazomerdagen.
Ik ben er veel op uit geweest in mijn eigen stad, er was ook zoveel leuks te doen. En het houdt niet op: deze week kwam het grootste cruiseschip ter wereld aanmeren en gaat voor 2 weken het dok in . En natuurlijk de opening van de Markthal gisteren. Gisteravond ben ik gauw een kijkje gaan nemen en heb de eerste serie foto's daar gemaakt, en wat is het mooi!. 
Oktober is woonmaand en dus ga ik ook weer aan de gang in huis, het  gezellig maken voor de donkere wintermaanden. Ik heb een mooie foto laten afdrukken, binnenkort meer hierover.
En natuurlijk ga ik lekker door met bloggen over dit alles.
 Dank voor jullie reacties, en natuurlijk welkom aan alle nieuwe volgers en lezers!


8 opmerkingen:

  1. piep oh ben benieuwd naarje gezelligeherfsthuisje met foto knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi overzicht. Ben nu al benieuwd naar je reportage over de Markthal en het grootste cruise-ship. Als ik zoiets op het nieuws zie, denk ik al aan je, hoe je daar met je foto-toestel rond loopt en prachtige foto's maakt. Lijkt me heerlijk om te doen.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In jouw stad hoef je je niet snel te vervelen, volgens mij is daar net als in Almelo altijd wat te doen...(grapje van Herman Finkers) ;-).

    Vanaf zondag krijgen we herfstweer, dan gaat de aandacht écht naar binnen. Nu geniet ik nog teveel van het buiten zijn.

    Alvast een fijn weekend. Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda,
    Een heerlijk overzicht van een heerlijke maand...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja Jolanda, het gaat heel snel. Je hebt een mooi overzicht.
    Zag net een reportage van Lia over de markthal, maar ze is nog niet aan de opening toe gekomen.
    Leuk dat je een foto hebt laten afdrukken, ik zit ook te wachten op een die ik kan ophalen.
    Een fijne avond!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je fotocollage spreekt voor zich; een gezellige septembermaand!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lange nazomer...maar ik heb wel zin in de herfst. Leuk als je in een grote stad woont, dan heb je wel veel bijzonderheden om te kunnen bezoeken. Dat cruiseschip had ik ook wel willen zien...fijn weekend! Groeten, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...