zaterdag 29 november 2014

Niet zelf gebreid


Nee dat kan ik echt niet...zo'n heel kleed breien:)
We zagen dit kleed liggen bij Loods 5 en zeiden direct: dit is 'm!


Grijs en aqua, echt mijn kleuren. Het lijkt of dat het er altijd heeft gelegen.



Het past gewoon in het hele plaatje.
Ons oude kleed, dat we nog helemaal niet zo lang hadde,n moest weg omdat Micey er zoveel op had geplast in zijn laatste dagen. We kregen het echt niet meer schoon.


En een klein beetje kerst is al in huis binnen geslopen, een lekker wollig boompje. Het past mooi bij het nieuwe sfeertje.. 
Na Londen ben ik al helemaal in Kerststemming. Ik kan niet wachten! De volgende post gaan we weer sfeer kerstproeven in Londen. Zou zo terug willen....


Fijn weekend allemaal. 


19 opmerkingen:

  1. Het lijkt wel of je deze 'in opdracht' hebt gekocht, hij past perfect! De kleuren komen terug, maar ook de vormen. Loods 5 heeft heel veel leuk spul... Super!
    Fijn weekend!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit kleed past inderdaad heel goed bij de kleuren in jullie interieur! Wat een geluk dat jullie hier tegen aan liepen. Ik herken het gevoel van heimwee naar Londen, ik heb dat overigens het meest bij New York. Daar zal het nu ongetwijfeld ook heel mooi zijn!

    Een fijn weekend! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schot in de roos dit kleed. Leuk! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kleed, de kleuren passen er perfect bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker zo'n nieuw kleed in huis, dat voelt meteen schoon en fris.
    Oooh, London. In mijn omgeving gaan opeens ook allerlei mensen naar London. Jij bent ook al geweest.
    Ben benieuwd naar je verdere foto's
    Ooit (misschien al 20 jaar geleden) ben ik in London geweest vlak voor Kerst. De sfeer kan ik me goed herinneren.
    Ik ben ook weleens in Parijs geweest vlak voor de kerst (21-23 december). Daarvan herinner ik me alleen de drukte!
    Groetjes,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief wollig boompje.
    En je kleed is inderdaad prachtig.
    Helemaal jouw kleur,begrijp ik.
    Ook mooi,zoals het bij de rest past.

    Nog een fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een supermooi kleed! En helemaal in jouw kleuren.
    Kerst mag voor mij nog wel even wegblijven, hoewel ik wel even voor advent bezig geweest ben.
    Een heel fijn weekend gewenst!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kleed, mooie kleuren ook!! En dat kerstboompje vind ik zo lief!

    Fijne zondag,
    liefs Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtig kleed en past heel goed in je interieur.
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een vondst, het kleed is voor jullie huis gemaakt!
    Groet,
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig dit kleed bij jullie thuis. Inderdaad...alsof het er altijd gelegen heeft. Heel mooi.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat goed dat je hier tegen aan liep, staat geweldig in je interieur.
    En Londen, daar kun je me 's nachts voor wakker maken, neem ik niets mee, koop ik daar wel.

    liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jullie kleed ziet er prachtig uit Ingrid! Het pas perfect in jullie interieur. Wij komen ook graag bij Loods vijf. Ze hebben daar zo'n enorm aanbod.

    Een fijne week toegewenst!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi kleed zeg wowww prachtig ....fijne week liefs Ria...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik hou van je nieuwe tapijt en de kerstboom. Uw beelden van Londen zijn ook fantastisch! Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...