maandag 3 november 2014

Stralen!



Helaas zijn ze uitgebloeid maar 10 dagen stonden ze te stralen, de Amaryllissen uit de Markthal.
In de groene weckpot maar ook in dit mooie witte vaasje van de HEMA.
De grafische vormen maken een mooi contrast met de zachte vormen van de bloemen.

Maar gelukkig hebben we de foto's nog!
Veel van jullie vonden het wat vroeg voor Amaryllissen en dat vond ik eigenlijk ook. Voor mijn gevoel horen ze bij Kerst, maar deze mooie vormen en kleuren passen toch ook mooi bij de herfst?




November is begonnen met een prachtig weekend. Ik heb genoten van de zon en zat zelfs zonder jas op de fiets. Een rondje door mijn eigen stad dus binnenkort weer nieuwe reportages op mijn Rotterdamblog.
Vandaag begon de herfst echt...toch een mooie week weer allemaal.





10 opmerkingen:

  1. Ik vind ze prachtig! Ze passen wat mij betreft ook prima bij de herfst. Ligt ook een beetje aan het soort bloem dat je hebt, denk ik. De donkerrode vind ik wel echt kersterig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind deze ook in de herfst kunnen hoor! Persoonlijk houd ik niet zo van deze bloemen: ze zijn me te kaal en te groot maar.....ieder z'n smaak hè.

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij verkopen ze echt ook alweer volop...mensen willen ze gewoon....enne hier staat erom een hoor een nieuw soort wilde even kijken wat het word....en hij is mooi ..!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Of het nu bij de kerst hoort of niet, maakt toch niks uit. Als jij ze nu leuk vindt, is dat prima. Wie weet, ontketen je een nieuwe herfst-rage...
    Fijne week!
    liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jolanda,
    Ja, eigenlijk hoten ze bij de kerst, maar dan de versie in een pot, waarbij de bloem nog aan de steel zit... Of zo'n bol op een schaal of zo...
    Maar zo in een vaas vond ik het helemaal kunnen hoor, en de kleuren waren echt super mooi..
    Fijne dag vandaag,
    Liefs, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankbare bloemen om in huis te hebben. Prachtige lantaarn die ernaast staat ook! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn mooi hoor ook nog op de vaas. en nou wat is nou 2 maand hahaha als het aan mij lag zette ik de kerstboom al op!
    Lieve groetjes
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De natuur zal een beetje in de war zijn. Ik heb ook bloemen in de tuin die al voor de derde keer bloeien, maar het spreekwoord zegt: " de natuur herstelt zich vanzelf" en daar houden we ons maar aan. Maar mooi waren ze wel zo in die vaas. Ik wil je ook zeggen dat ik zo van je Rotterdam blog geniet. Ik kan daar geen reacties plaatsen, dus laat ik het je zo maar weten. Ook de uitleg erbij is prettig voor mij. Ik hoop er weer snel te komen en die nieuwe markt wil ik HEEL zeker zien. Fijne dag nog en groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze staan inderdaad te stralen.
    Ze zijn prachtig.
    Ja en wat is vroeg.
    Als ze maar stralen en dat doen ze dus.


    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aaah ik heb zo ook al gespot de amaryllis :-)
    Ik heb ze in de tijd voor kerst altijd op de kop (stengel gevuld met water) en met een eucalyptus tak aan de kast hangen.
    De kale bollen heb ik al wel ter decoratie op een schaal liggen.
    Een hele fijne avond! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...