dinsdag 18 november 2014

Terug naar de zomer


Met deze miezerige dagen, ben ik eens gaan zoeken in mijn fotomappen om een mooie post te maken. Helaas, niets meer in het archief. Ja, heel veel Rotterdamfoto's, maar die laat ik natuurlijk op mijn Rotterdamblog zien.
Dus ik dacht, we gaan even terug naar juli. En al hebben we in Italië ook behoorlijk wat regen gehad, we hadden ook mooie dagen en uren.
Hier een serie van een wandeling van de camping in de Dolomieten naar een meertje in de buurt.
Ik krijg alweer zin in de zomer!



  


Het was een wandeling van zo'n 3 kwartier en omdat het regelmatig regende kwamen we een aantal watervalletjes tegen.
Het water in de meertjes is zo blauw, heeft vast met het kalksteen te maken.






Bij het meertje aangekomen plonsden we er natuurlijk lekker in! Heerlijk dat frisse bergwater.




Ik zou zo weer een duik willen nemen.
Er staan nog mooie foto's van onze week in de bergen op mijn computer: bezoekjes aan de mooie steden Trento en Verona en prachtige bergroutes. Heerlijk om de komende tijd af en toe terug te gaan naar de zomer.

Komend weekend gaan we een paar dagen naar Londen, alvast wat kerstsfeer snuiven. Heeft iemand nog tips, laat het me weten!





10 opmerkingen:

  1. Oh, oh, je bent geloof ik geen herfstmens! En het is juist zo lekker. Ik loop elke dag even een end, of het nu regent of niet, alles heeft zijn charme.
    Maar je foto's uit Italië zijn wel heel mooi. Dan voel je gewoon een andere sfeer.
    Heel veel plezier in Londen, zal vast prachtig zijn!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda,
    Wat een heerlijk idee, om even terug te gaan naar de zomer... Nog even een keer nagenieten, wij doen wel met je mee hoor...
    Prachtige streek daar, echt heel mooi... zeker met zoveel kleine watervalletjes...
    Ik wens je ontzettend veel plezier in Londen, ik hoop voor jullie dat het een beetje droog blijft...
    En vergeet je niet DA op te nemen...? haha, zou jammer zijn toch?
    Ik wens je een heerlijke avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik waan me zo ook even heerlijk in de zomer.......zalig....Was het maar weer vast zover.
    Wie ligt daar nu in het water dan...? ;)

    Enne......London.....oh daar kun je op en top de kerst sfeer proeven......
    Ben benieuwd naar die beelden....geniet ik weer even mee.....;)

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk, de zomer blijft mijn favoriete seizoen dus met deze plaatjes maak je mij altijd blij.

    Londen schijnt in deze tijd erg leuk te zijn, met de stad in kerfstsfeer gehuld. Ik wens jullie een heerlijk weekend!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zucht....hoeveel maanden nog? Prachtige foto's laat je ons zien. Krijg spontaan zin in de zomer. Ach, maar nu geniet ik nog lekker van deze heerlijke herfst.
    Veel plezier in London!!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je maakt dat ik heimwee krijg naar die mooie zomer: je dacht dat er geen einde aan zou komen maar nu is die zomer toch echt voorbij!
    Jammer maar we kunnen ook van de winter gaan genieten door het in huis zo gezellig mogelijk te maken, toch?
    Maar de foto's zijn prachtig: kun je nog heerlijk van nagenieten!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tips voor Kerstsfeer-snuiven?

    Vooral genieten! ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk, even de sfeer van zomers Italie proeven tijdens de grijze novemberdagen hier.
    Wens je heel veel plezier in Londen!
    Gr., Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah de zon. Ik hoop dat wij die weer snel te zien krijgen. Mooie foto's van jullie vakantie in Italie. Het brengt veel goede herinneringen bij mij naar boven aan een skivakantie met Jan. Ik wens jullie heel veel plezier in Londen. Geniet ervan!

    Liefs, Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik geniet altijd van het zien van uw vakantie berichten, ze zijn een geweldige herinnering aan die warme zonnige dagen. Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...