woensdag 31 december 2014

Dag 2014, hallo 2015!



We staan weer op de grens van een oud en nieuw jaar. 
En dus nog een vogelvlucht voor de maand december. De laatste voorlopig want het is weer tijd voor nieuwe dingen. Ik heb ze met heel veel plezier gemaakt en er zullen vast nog wel eens overzichten voorbij komen maar niet meer aan het eind van iedere maand.
2014 was een mooi jaar voor ons, we hebben heel veel leuke dingen gedaan. 
Ook was 2014 de start van mijn andere blog over Rotterdam. 
Door mijn lens bekijk ik de stad waarin ik woon en nog steeds met heel veel plezier. Dus hier ook een collage over Rotterdam in december.



Ook in 2015 hebben we veel leuke plannen.
Begin maart zij we 25 jaar getrouwd en dat gaan we vieren met ons gezin in Barcelona.
Over 2 maanden zijn we er al, dus dat wordt aftellen.
En in de zomer word ik 50...een weekendje Oerol staat voor ons op de planning om dat samen te vieren.

Ik wens alle volgers en lezers van mijn blogs een hele gezellige jaarwisseling en een fantastisch, gezond en gelukkig 
2015!


19 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda, dan is er zomaar een jaar bijna voorbij, genoten van al je blogberichten en ik hoop dat er nog vele volgen. Heerlijk die plannen en verwachtingsvol kun je uitkijken naar de nieuwe avonturen in 2015. Fijne jaarwisseling en een heerlijk 2015.

    groeten Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda,
    ik heb ook het afgelopen jaar weer genoten van je blogs en de mooie foto's.
    Fijn dat we dat het komend jaar weer kunnen. Leuke plannen heb je al gemaakt.

    Wens je dan ook veel mooie momenten en alle goeds toe voor het nieuwe jaar!
    Hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellige jaarwisseling Jolanda en tot blogs in het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb afgelopen jaar genoten van je blogs, vooral de Rotterdam blog vind ik fantastisch, hoop dat je hier nog lang mee doorgaat.
    Een Gezond en Goed 2015 toegewenst door
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie ook een fijne jaarwisseling en de beste wensen voor het nieuwe jaar
    Lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wens je een gezellige jaarwisseling ..op naar een heel gied gezellig en vooral gezond 2015...!!!....liefs Ria...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie overzichten weer! Ik wens je een fantastische 2015 toe

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooie vooruitzichten Jolanda, héérlijk!
    Ik begrijp dat je aftelt ;-)
    Jij ook een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 20151

    Lieve groet, MJ

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijke vooruitzichten Jolanda die zelfde gelden ook voor ons wij zijn in november 25 jaar getrouwd en is september wordt ik 50 dus even iets langer wachten dan jij op die super leuke gebeurtenissen
    fijne jaarwisseling
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een fijne jaarwisseling gewenst en heel veel goeds voor 2015. Je hebt al mooie plannen ervoor zie ik.
    Groeten, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Genoeg mooie dingen om naar uit te kijken, leuk hoor!

    Ik wens jullie een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor het nieuwe jaar!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige vooruitzichten, Jolanda!
    Dat worden vast mooie culturele posten!

    Ik wens jullie een mooie jaarwisseling en alle goeds voor het nieuwe jaar.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Jolanda,
    Zo, er staat al weer een en ander op jouw agenda in 2015, en allemaal leuke, fijne dingen...
    Ik wens jou en je gezin een heerlijke jaarwisseling en een geweldig mooi, fijn, gezellig en gezond nieuw jaar...
    Liefs, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een prachtig overzicht.
    en een gelukkig nieuwjaar.
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wonderful photos! Hope you have a fantastic 2015 !!

    Rosemary from
    www.nycstylelittlecannoli.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke plannen voor dit nieuwe jaar! Ik wens je veel mooie genietmomentjes toe en alle goeds in 2015!

    Liefs!
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Jolanda, ook voor jou en je gezin de Allerbeste wensen voor het nieuwe jaar! Nu nu ga je een heel bijzonder jaar tegemoet. 25 jaar getrouwd, dat is niet niks en 50 worden ook niet. Ik ben het inmiddels al 4 maanden, het doet gelukkig geen zeer. Hoewel ik het soms zelf nog steeds niet kan geloven.
    Och, gewoon doorgaan, het is alleen maar heel mooi en iets om dankbaar voor te zijn.
    Groetjes, en liefs,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik wens je een Gelukkig Nieuwjaar. Je hebt een aantal goede plannen voor 2015. Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...