donderdag 18 december 2014

De mooiste Kerstrozen

Jippie, vakantie!
Heerlijk 2 weken vrij, geen wekker, geen rinkelende telefoons, deadlines en collega's:)
Genieten van de rust en het niets doen. 




Bovenop de kast staat kerstgroen nl kerstrozen!
Ik vind de Helleborus prachtig en ieder jaar koop ik er wat, die ik later in de tuin zet.
Ze bloeien altijd lekker lang en de bloemetjes zijn zo mooi. 
Met wat mos erom heen en kaarslicht erbij, geeft het een kerstig effect.



De vorige post ging over Rotterdamse kerst. Het centrum is mooi verlicht en er zijn komend weekend heel veel leuke dingen te doen. Ik zet ze op een rijtje met een linkje, mocht je in de buurt zijn! 

Vrijdag, zaterdag en zondag: de SwanMarket in de Fenixloods. Ook in de omgeving op de kerstmarkten in de FenixFoodFacory en op het Deliplein is veel kerstsfeer.

Zaterdag en zondag is het Xmas Town in het mooie Historisch Delfshaven dat als decor fungeert voor Anton Pieck-achtige sferen!

En dan zijn er in het centrum nog allerlei activiteiten rondom Sparkling Senses.
En staat er een prachtige kerstboom voor het stadhuis die ik graag wil zien

Zaterdag is ook de Original Market in Delft waar een collega staat met haar kraam OudmaaknieuwZe geven oud en/gebruikte spullen een nieuw leven met een creatieve eigentijdse touch.

Allemaal leuke kerstmarkten en activiteiten waar ik graag een kijkje wil gaan nemen....strakke planning en ik hoop dat het een beetje lukt! 



Maar ik heb vakantie, dus de dagen erna maar weer lekker rustig aan doen en nagenieten van al het leuks.
Op mijn Rotterdamblog dus  kerstposten in het vooruitzicht!


7 opmerkingen:

  1. Twee weken vrij.....wat zul je je vervelen ;)
    Niets fijner als dat.......geniet er maar heerlijk van.......
    Helleborus altijd mooi.....zet ze ook altijd in de tuin.

    Wens je fijne dagen

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik ben lekker vrij vanaf kerstavond tot 6 januari...moet alleen nog ergens middagje rekeningen schrijven.....tja tis niet anders....liefs Ria...enne lekker genieten hoor jij ook....x!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk hè...een paar weken vrij. Ik had dinsdag mijn laatste werkdag van dit jaar. Mijn ervaring na twee weken kerstvakantie is alleen vaak dat we uiteindelijk geen fluit hebben gedaan ;-). Ik heb nu wel een lijstje, maar haha...het is de vraag wat er ook nu weer van terecht komt. Jij gaat je zo te lezen niet vervelen. Veel plezier met je activiteiten en geniet van je vakantie.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk vooruitzicht. Gewoon lekker niets doen of alleen dat wat je echt leuk vindt, super!
    Geniet er lekker van!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik moet nog 1,5 dag werken maar dan ben ik lekker 1,5 week vrij.
    Ja, kerstrozen oftewel helleborussen zijn geweldig. Ik heb ze ook in huis.
    Leuke markten, heb je daar tijd voor? Ik wordt al zenuwachtig als ik denk aan alles wat nog moet gebeuren. Zoals een menu uitzoeken, boodschappen doen en de keuken in. Ook moet ik nog repeteren met het kamerkoor waar ik in zing. Help!
    Ik hoop dat je mooie foto's van die markten plaatst, dan kan ik het toch een beetje meemaken.
    Groetjes,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jolanda,
    Je begint met 'genieten van het niets doen', maar dan vervolg je met een flinke lijst van activiteiten waar je volgens mij allemaal zelf ook een kijkje wilt gaan nemen. En gelijk heb je hoor, want 'niets doen' daar is helemaal niets aan... Leuke dingen doen, zonder tijdsdruk, dat is pas leuk.
    Ga er lekker van genieten en wij zien vanzelf de mooie plaatjes weer langs komen. Ik kijk er al naar uit!
    Ik wens je een heerlijke vakantie, gevuld met heel veel leuke dingen...
    Liefs, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk vakantie, geniet ervan. En wat prachtig die kerstrozen. Maar het allermooist vind ik de lichtjes, wat sfeervol.
    groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...