woensdag 10 december 2014

It's the most wonderful time of the year...





Langzamerhand komt het huis in kerstsfeer. Heerlijk vind ik het, de dozen met spullen komen weer tevoorschijn en het is ieder jaar toch weer verrassend wat ik heb. O ja en ah nee denk ik dan. 
Dit jaar weinig kleur in de boom. Natuurlijk mijn engeltjes en verder veel wit en een tikje aqua en blauw. Het kerstrood is in de doos gebleven.
En nieuwe lichtjes die je er zo in hangt, makkelijk! Ook nieuw zijn de 2 koperen rendieren voor in de boom, lekker stoer zo. 
De bijhorende koperen ster hangt aan de spiegel, die ik maar weer eens van boven gehaald en een likje grijze verf heb gegeven. 
 'Happy winterdays' heb ik erop geschreven, laat ze maar komen!

 
 





Santa hoort er ook bij, ooit een cadeautje van Lia van een van haar kersttripjes naar Duitsland.
Heerlijk om weer gezellige hoekjes te maken in huis.
Ik ben er (bijna) klaar voor.






11 opmerkingen:

  1. Je engeltjes zijn zo lief! En wat een leuk idee om op de spiegel te schrijven, je moet er maar op komen...Voor mij mogen er ook wel wat vlokjes vallen..."Let is snow!".
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Jolanda,

    Het ziet er erg gezellig bij je uit! Mooi al dat koper! Ik zie dat je net als ik de kaarsenstandaard bij Lia hebt gekocht. Wat een mooi exemplaar he?! Geniet van alle kerst vooerbereidingen. Fijne week verder!

    Liefs, Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk allemaal....ziet er gezellig uit hoor....liefs Ria....x!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog een paar daagjes en dan gaan we ook hier aan de slag. De kids willen in het weekend pas de boom gaan zetten en versieren. Hier dus nog even geduld ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie versieringen heb je in de boom, Jolanda. Hier staat de boom inmiddels ook, het staat wel heel sfeervol met alle lampjes aan. Als de kaarsen dan ook nog eens branden, is het kerstplaatje compleet.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om op de spiegel te schrijven, je huis ziet er prachtig ingetogen uit in kerstsfeer. Die laatste glitter Santa vind ik trouwens ook schitterend!
    Groet,
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk zo! Groen met koper hmmmm ook leuk!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezelligheid komt hier voorbij op alle blogs. Ik moet de dozen nog van zolder halen, maar dat komt gauw. Ik begin altijd heel subtiel met wat groendecoratie. Maar wat een leuk idee om een tekst op je spiegel te schrijven, mag ik je vragen waarmee je dat heb gedaan, want na de Kerst moet deze tekst er wel weer af kunnen :-)
    Het ziet er al heel sfeervol uit in jullie Kerst huisje.

    Lieve groet
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook hier een prachtig sfeervolle kerstfeer zit hier te genieten van al die mooie plaatjes net een groot woonboek wat ij aan het doorbladeren ben ... Wens je een een heerlijke aanloop naar de kerst toe en fijne dagen Lieve Groet Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal gezellig! Hier moet de kerstdoos nog van zolder :)

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...