maandag 29 december 2014

Wat een cadeautjes!


Allereerst natuurlijk de mooie kerstcadeautjes die we onder de boom kregen. Ik kreeg allemaal leuke dingen voor in huis of om te gaan, doen zoals een saunabon en een lunchbon. En deze heerlijke macarons....ze waren niet alleen mooi maar ook erg lekker.

En toen kwam er een wit cadeautje! 
We deden de gordijnen open op zaterdagmorgen en het sneeuwde. Het was grijs en nat dus geen lekker wandelweer al ben ik er  natuurlijk wel even op uit gegaan door de witte wereld. 
Toen we op zondagmorgen de gordijnen open deden scheen een echte winterzon naar binnen. Snowboots aan, camera mee en naar buiten, het park in!











Er was veel sleepret op de berg in het park voor mijn deur. 
En ook het laagste punt van Nederland, ligt te schitteren en de zon








Als de avondzon ondergaat zie ik boven uit het raam de kinderen nog gauw met een sleetje het park in gaan, nog even genieten!
What a view....


 In de week voor kerst viel een schattig pakje op mijn deurmat: ik had een give away gewonnen bij het blog Jente. Jessica heeft al jaren een blog en ik volg haar al heel lang. Ze is erg creatief en geeft sinds kort ook workshops onder de naam: bij Kaatje. Omdat dat dat wat ver voor mij is, ging ik bij de give away voor de leuke stempeltjes die ze maakt. Dank je Jessica, voor het mooie pakketje.


Nog even en dan glijden we 2015 in. Ik ga nog een mooie december vogelvlucht maken en dat zal voorlopig mijn laatste zijn. Nieuw jaar, nieuwe start, en ik ga dan alweer m'n 6e blogjaar in!


12 opmerkingen:

  1. Schitterende sneewplaatjes Jolanda, ik heb er van genoten!
    Groet, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier was het ook zo mooi, zo'n witte wereld levert hele fraaie plaatjes op!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige foto's heb je weer.
    Ja,ook bij ons een witte wereld.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Jolanda,
    Een hele mooie jaarwisseling en tot volgend jaar! Hopelijk neem je ons ook in 2015 weer mee naar de meest fantastische plekken en mogen we door middel van je foto's meegenieten van je uitstapjes.

    Anna Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's Jolanda! De blauwe lucht in combinatie met de sneeuw en de zon leverde mooie plaatjes op. Jammer genoeg had ik geen tijd om met mijn camera op stap te gaan. Mijn jongste dochter had schoenen nodig :-) Tja, dat gaat voor!

    Ik wens jou, Floor en jullie kinderen een goede jaarwisseling toe. Veel plezier!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kijk, dat hebben wij nu net weer gemist. Hoewel we wel zon hebben gehad wat mij het gevoel gaf zo de lente in te gaan.
    Prachtige foto's heb je ervan gemaakt!
    Je overzicht van Rotterdam was ook mooi, maar je hebt de reacties gestopt?
    En ga je volgend jaar door met je vogelvluchten, dan zijn wij waarschijnlijk de enige twee nog, want Mirjam stopt ermee. Ik twijfel nog.

    Lieve Jolanda, ik wens jou met je gezin een heel mooie jaarwisseling en een goed 2015. En een mooi 6e blogjaar!

    Veel liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je trakteert ons op mooie foto's! Wij hebben hier geen sneeuw gehad en dat vind ik niet erg maar je plaatjes zijn wel prachtig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtige foto's!ook hier geen sneeuw gezien.groeten debora

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi die witte winterwereld, net een wit wonderland. Kan lekker meegenieten, hier is het nog echt een kerstgroene wereld. Fijne jaarwisseling, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lucky you met sneeuw. We zaten de hele dag er klaar voor, maar nee hoor, niets hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hier voor de deur ook veel sleetjes en sneeuwpoppen, zelfs vandaag nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Jolanda,
    Wat is de wereld dan ineens mooi hè, met zo'n wollige witte jas aan... Prachtige plaatjes!
    Bij jou dus ook de laatste keer een vogelvlucht. Ik ga wel door met maandcollages maken, maar dan voor mezelf, om over drie jaar weer zo'n leuk fotoboekje te maken. Je krijgt dan wel heel mooie jaaroverzichten...
    Ik wens jou en je gezin een heerlijke jaarwisseling en een fantastisch 2015,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...