zaterdag 13 december 2014

Wit kersthuis




Nou, niet helemaal wit. Er moet altijd wat aquagroen en blauw bij....
Cyclaampjes zijn echte kerstbloemetjes. Ze kunnen buiten maar binnen vind ik ze ook zo leuk.





Ook de plankjes krijgen een kersttintje. Deze witte papieren bollen zijn zo leuk, en zo goedkoop:)
(Hema, €1.- per 3)


Toch een ietsiepietsie rood in dit kleine engeltje die ik meenam uit Londen.
Het kersthuis krijgt steeds meer vorm al verander ik tijdens deze weken ook altijd wel weer hier en daar wat. Bijvoorbeeld wat meer groen als het tegen de kerst loopt. 
En ik kom vaak nog leuke dingetjes tegen op kerstmarktjes en winkeltjes die ik bezoek.
Binnenkort geef ik jullie een blik in zo'n gezellige kerstwinkel, nl House of Seasons waarvoor ik pas weer een prachtige serie foto's mocht maken.




I'm dreaming of a white christmas.....



13 opmerkingen:

  1. Die cyclaampjes zijn inderdaad mooi, het liefst heb ik ze rechtstreeks uit de bol, maar die kan ik nergens meer vinden. Je kerstboom staat er ook mooi bij, wat zijn die slingers handig hè. Andere jaren hadden we een net vol lampjes, dat was ook al fijn doordat je daardoor een gelijkmatige verdeling had en niet elk lampje vast hoefde te zetten. Maar die slingers werken ook heel prettig!

    Fijn weekend!! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda,
    Het ziet er geweldig mooi uit bij je... Ja ik zie ook het huisje met tekst en witte cyclamen staan hier op de eettafel...
    Het wollige kerstboompje in je raam vind ik super schattig....
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    Liefs, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er gezellig uit bij je :))
    Ik vind t ieder jaar weer een verrassing wat er uit de kerstballen doos komt :))
    Fijn weekend
    grtzz Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kersthuis heb jij .. de gezeligheid spat ervan af !

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your home is surely taking on a special Christmas spirit. I am also a fan of beautiful cyclamen at this time of the year...particularly white ones.

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er erg gezellig uit,bij je.
    De blauwe accenten doen het ook erg goed.

    Nog een fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow.. mooie grote, nee.. grote mooie boom! ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor ...!!...liefs van mij.....x!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig bij je! Ik ben nog niet zo ver. Maandag ga ik de boom halen en optuigen.
    Ze willen hier een grote maar ik wil eigenlijk een iets kleinere.
    Lieve groet,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel sfeervol en gezellig Jolanda. Het engeltje uit Londen is schattig, een beetje rood erbij mag best. En.....ik vind het blad van deze cyclaampjes zo mooiiii!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Op deze manier is een witte kerst prima te regelen natuurlijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk, door hier en daar kleine kerstaccenten veranderd je huis langzaam in een kersthuis. Dat groeien hierin vind ik juist zo leuk. Mooie sfeer!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...